خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

امروز شاهد ایرانی قوی و مقتدر هستیم که در حال الگو شدن است

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)همدان گفت: امروز که در چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم خدا این توفیق را به ما داد که یک ایران قوی، مقتدر و ایرانی را که در حال الگو شدن برای جهان است داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۱۲۲۱۸
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در همایش فجر فاطمی و مهر علوی که به همت معاونت فرهنگی خانواده پاسداران استان همدان در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر و ولادت امام محمدباقر (ع) با بیان اینکه ماه رجب متعلق به خدا، ماه شعبان متعلق به پیامبر(ص) و ماه رمضان متعلق به امت اسلام است و خداوند آن را برای ما قرار داد، اظهار کرد: ۴۳ سال از انقلاب را پشت سر گذاشتیم، عنایت خداوند بر حق است و ما به لطف خدا توانسته‌ایم تمام توطئه‌هایی که برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه شاید توطئه‌هایی که تا به امروز برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده اگر در کشور دیگری طراحی می‌شد به طور قطع آن کشور را مشکل مواجه می‌کرد، گفت: از آنجایی که نظام جمهوری اسلامی به حضرت بقیه الله (عج) متعلق است و با هدایت مقام معظم رهبری ما توانسته‌ایم از پس بسیاری از مشکلات برآئیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه امامین انقلاب دیدبانان بزرگ انقلابی اسلامی با نگاهی که افق آن را می‌دیدند راه را مشخص کردند و مردم بزرگ و شهیدپرور ما از پس دشمنان بر می‌آمدند، عنوان کرد: امروز که در چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم خدا این توفیق را به ما داد که یک ایران قوی، مقتدر و ایرانی را که در حال الگو شدن برای جهان است داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بر ما فرض است که شکر نعمت خدا را به جا بیاوریم، افزود: هر چه برای این نظام تلاش کنیم کم است، صدها نفر به این دنیا آمده‌اند و رفته‌اند و برای آنها این توفیق حاصل نشد که در سایه یک حکومت اسلامی که ولی فقیه جامع الشرایط در رأس آن است زندگی کنند.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه این برای ما توفیق است که در نظامی تنفس و زندگی می‌کنیم که چنین رهبری دارد و وابسته نیستیم، تصریح کرد: در زمان پهلوی دیگران برای آنها تصمیم‌گیری می‌کردند.

وی ادامه داد: باید رسالت بزرگی را که از شهدا به امانت به دست ما رسیده است، انجام دهیم و قدردان این نعمت باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان با تقدیر از خانواده پاسداران گفت: اگر کمک همسران و فرزندان شهدا و پاسداران نبود ما نمی‌توانستیم ماموریت‌های خود را به خوبی انجام دهیم و این کمک‌ها را در انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی  دیده‌ایم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات