خبرهای داغ:
شریعتمداری:

ما در جنگ، انقلاب را صادر کردیم/ انقلاب برای صدور ویزا نمی‌خواهد

همدان-مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: ما در جنگ، انقلابمان را صادر کردیم و دشمن نمی‌تواند از ما دست بکشد و می‌داند که مادر قله اقتدار ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۹۴۱۲۱۸۸
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین شریعمتداری امروز در سومین گردهمایی پیشکسوتان و یاران انقلاب اسلامی استان همدان که درحسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: مسائل این روزها مسائل گسترده‌ای است و مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که نقشه راه ندارند گمراه می‌شوند.

وی با بیان اینکه امام (ره) نسخه ناب محمدی را به کرسی حاکمیت نشاند، گفت: اسلام چند ویژگی دارد و دو ویژگی که اسلام ناب دارد این است که اسلام ناب ظلم‌ستیز است، اسلامی که ظلم ستیز نباشد اسلام نیست و نام دیگر آن به تعبیر امام (ره) اسلام آمریکایی است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه به تعبییر امام (ره) تنها کسانی با ما هستند که طعم فقر را کشیده باشند، افراد کلان و ثروتمندان نمی‌توانند با ما کنار بیایند، تصریح کرد: اولین اتفاق که نظام سلطه در برابر ما قدعلم می‌کند به خاطر ماهیت نظام ما است، چراکه آنها می‌خواهند ما از حاکمیت اسلام ناب دست بکشیم و ما نباید برای دشمن کوچه باز کنیم.

وی بیان کرد: دومین ویژگی اسلام ناب محمدی این است که اسلام یک باور است و باور درون انسان‌ها است، اسلام مرز نمی‌شناسند، انقلاب برای صدور ویزا نمی‌خواهد.

شریعتمداری گفت: ما در جنگ، انقلابمان را صادر کردیم و دشمن نمی‌تواند از ما دست بکشد و می‌داند که مادر قله اقتدار ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: اتفاقی که افتاد اتفاق بزرگی افتاد، 50 هزار مستشار خارجی در ایران بودند و برای ما وزیر تعیین می‌کردند و همه چیز در اختیار آنها بود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه وقتی فرزندان ما در سوریه می‌جنگند عده‌ای می‌گویند چرا فرزندان ما را به سوریه اعزام می‌کردند، گفت: اگر ما فرزندان خود را به سوریه اعزام نمی‌کردیم باید کفش آنها را واکس می‌زدیم.

وی بیان کرد: انقلاب که پیروز شد درگیری شروع شد، دشمن تمام برگه‌های برنده را به میدان آورده بود و ما را از سایه جنگ می‌ترساند.

شریعتمداری با بیان اینکه دشمن  8 سال با ما جنگیده است، افزود: به ما می‌گویند به یمن و... اسلحه ندهیم شرایط کنونی ما خطیر است، اما خطرناک نیست ما بحران‌های زیادی را سپری کردیم.

وی با اشاره به اینکه ما گام به گام جلو می‌رویم، ابراز داشت: دشمن این روزها از تمام توان خود استفاده می‌کند که افکار مردم را تغییر دهد، دشمن می‌خواهد افکار مردم را از واقعیت دور کند و اینجاست که باید به جهاد تبیین برسیم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه بنیانگذار جهاد تبیین حضرت باقرالعلوم (ع) است، گفت: انگاری‌سازی تصویری از واقعیت است که واقعی نیست.

وی با اشاره به تعبییر حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه یک عده تفاله‌های آمریکا، شوروی را مطرح می‌کردند تا آمریکا منسی شود، گفت: مذاکرات برای رفع تحریمات بود که هیچ تحریمی لغو نشد.

شریعتمداری بیان کرد: «حرکت از پله دوم» نیز از ترفندهایی است که هم از داخل و هم از خارج کشور بسیار استفاده می‌شود؛ بنابراین از پله دوم حرکت نکنیم.

وی گفت: مراقب باشیم برخی با تکرار حرف دشمن، برای دشمن کوچه باز نکنند و کسانی که چنین کاری کردند مسئول شناخته شوند؛ افرادی با این ویژگی اگر با خط انقلاب فاصله بگیرند آماده برای شکار شدن هستند و اگر شکار شود تابلو خودی دارد، با شناسنامه دشمن.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار