خبرهای داغ:

"سلیمان خدمت" از جهادگران عرصه سلامت در بیمارستان شوشتری تجلیل کرد

پویش "سلیمان خدمت" همراه با تجلیل از جهادگران عرصه سلامت در بیمارستان شوشتری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۳۶۳
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش پویش سلیمان خدمت که یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و از 13 دی ماه تا یوم الله 22 بهمن به مدت 40 روز ادامه خواهد داشت، در بیمارستان مادر و کودک ( شوشتری ) با حضور سرهنگ پاسدار "حسین صمصام" رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس در جمع جهادگران عرصه سلامت جهت تجلیل از جهادگران عرصه سلامت این مرکز برپا شد.

در این همایش که با سخنرانی رییس این مرکز با حضور مدافعان سلامت و جمعی از خانواده معظم شهدا آغاز گشت، از خدمات جهادی فعالان این عرصه در برگزاری اردوهای جهادی برای خدمت رسانی به مردم ساکن در مناطق کم برخوردار، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

دکتر محمد آفرید رییس بیمارستان مادر و کودک ( شوشتری ) ضمن خوش آمد گویی به مدعوین گفت: حضور فعال جهادگران در کلیه عرصه ها خصوصا عرصه سلامت قابل تقدیر و تجلیل است.

وی افزود: یاد و گرامیداشت سردار دلها بیانگر ریشه دار بودن محبت این شهید در قلب یکایک ماست و بی شک با الگو قرار دادن چنین شخصیت ایثارگری که نماد مقاومت است می توان به سرمنزل مقصود که رضایت خداوند متعال و مردم است، رسید.

سرهنگ پاسدار حسین صمصام هم در ادامه، ضمن عرض خداقوت به کلیه جهادگران ایثارگر این مرکز گفت: از دیدگاه توحیدی، هنگامیکه شما کسی را از مرگ نجات می دهید در حقیقت بشریت را نجات داده اید. شما هستید که با ارایه خدمات سلامت، چراغ امید خانواده ای را روشن نگه داشته و به آن امید و عشق به زندگی، تزریق می کنید. نگاه شما جهادگران سلامت، در راستای نگاه الهی است و در حقیقت دست الهی، شفای جسم و روح انسانهای نیازمند را توسط شما خادمان ملت به آنان اهداء می کند.

وی افزود: شما جهادگران با اخلاص، افتخار جامعه ما هستید. شمایید که در این شرایط بحرانی با تمام توان خود پای کار مانده اید و لحظه ای از ارایه خدمات خود به نیازمندان کوتاهی نکرده اید. بی شک هنوز سختی های زیادی را در پیش رو داریم که با بلند همتی و ایثار و از خودگذشتگی شما مدافعان سلامت برطرف خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، اخلاص، تکلیف مداری، جهاد ( تلاش حداکثری ) و مقاومت را ارکان اصلی در ارایه هر نوع خدمت پایدار صادقانه معرفی نمود و آن را مهمترین پایه های هر نوع اقدامی برای رسیدن به رضایت الهی دانست.

این سرهنگ پاسدار در جمع خادمان سلامت این مرکز، خاطر نشان کرد که تفکر بسیجی در حقیقت شمایید که به مردم نیازمند، خدمت ارایه می کنید. بی شک اصل "ولایت پذیری" هسته اصلی ایمان، اراده و تفکر خدمات صادقانه ای است که می تواند هر نوع اندیشه، گفتار و فعالیت ما را از هرگونه انحراف محافظت نماید.

سرهنگ صمصام افزایش بهره وری در این مرکز ارایه خدمات سلامت را وجود روحیه جهادی ایثارگران شاغل در این مرکز دانسته و افزود: شهید استاد مطهری هدف از خلقت را قرب الهی دانسته و بی شک شما جهادگران سلامت که توانسته اید موجبات فراهم آوردن این ارتقاء را فراهم نمایید، ریشه آن ارایه خدمات صادقانه برتافته از قلب پاکتان برای رسیدن به قرب الهی است.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و بیان سخنان گهربار از این شهید بزرگوار، هدف از اجرای پویش سلیمانی را خدمت رسانی حوزه مدافعان سلامت به مردم به نیابت از سردار دلها و نیز زنده نگه داشتن و ترویج مکتب سیمانی عنوان نمود.

در این مراسم از خانواده های شهید مدعو و نیز خدمات صادقانه جهادگران ایثارگر این مرکز تجلیل بعمل آمده و الواح و هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

 پس از پایان این مراسم، سرهنگ صمصام به همراه رییس و جمعی از مسوولان این مرکز ازتعدادی از بخش ها بازدید بعمل آورده، ضمن بررسی وضعیت ارایه خدمات و عرض خداقوت از یکایک این جهادگران سلامت تقدیر و تجلیل به‌عمل آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار