خبرهای داغ:

کاهش ۵ درصدی مصرف گاز مایع در استان سمنان

شاهرود_مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از توزیع بیش از پنج هزار تن گاز مایع در سه ماهه پاییز امسال در سطح منطقه شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۵۴
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

کاهش ۵ درصدی مصرف گاز مایع در استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر عربعامری با اشاره به آغاز طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه از مرداد ماه سال گذشته در راستای عرضه گاز مایع به نرخ مصوب و حمایت از مصرف کنندگان بیان کرد: در پاییز سال جاری بیش از پنج هزار تن گاز مایع در سطح استان سمنان توسط چهار ناحیه (مرکزی، سمنان، دامغان، گرمسار) تامین و توزیع شده است که با توجه به توزیع ۵۸۴۶ تنی در سه ماهه پاییز سال ۹۹، میزان توزیع و مصرف کاهش حدود ۵ در صدی را در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.
او تعداد خانوار‌های مصرف کننده نفت سفید و گاز مایع را حدود ۷۰۰۰ خانوار اعلام کرد و افزود: گاز مایع این دسته از مصرف کنندگان ازطریق چهار شرکت موزع، هفت باب تاسیسات و شصت عامل فروش توزیع می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود تصریح کرد: با اجرای این طرح، خرید گاز مایع با قیمت مصوب دولتی از طریق دستگاه‌های کارتخوان و دریافت رسید از عاملان توزیع امکان‌پذیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار