خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز اقتدار موشکی ایران و تحقیر آمریکا در جهان انجام گرفت:

دیدار پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با امام جمعه شهرستان

حجت الاسلام شاکری: کاری به این عظمت در جهان اسلام افتاده که از عظمت خدا و نصرت الهیست و ما نباید به سادگی از کنار آن بگذریم و مغلوب جنگ روایتها قرار بگیریم.
کد خبر: ۹۴۰۶۰۵۰
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان فردوس دیدار فرمانده و همکاران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با امام جمعه شهرستان(جهت پیمان سپاه با ولایت)  به مناسبت سالروز اقتدار موشکی ایران و تحقیر آمریکا در جهان  انجام گرفت .

در این دیدار فرمانده ناحیه و ومسئول دفتر نامه نمایندگی ولی فقیه  در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس(سرهنگ پاسدار محمد فاطمی نسب و حجت الاسلام ارمغان)  ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم حجت الاسلام شاکری بیان نمودندهمانطور که نیروی هوافضا موجب تحقیر آمریکا شدند ما هم نیز با افزایش بصیرت در بین بسیجیان و احاد مردم  از هرگونه جانفشانی در راه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه امام جمعه محترم شهرستان فردوس  حجت الاسلام شاکری گفت: این هدف که ایران پایگاه عین الاسد را زدند ما باید یک جشن ملی  بگیریم و ماباید این را به نسل جوان منتقل کرده و حتی در متون درسی و کتابهای فرزندانمان قرار دهیم .

ایشان افزودند : کاری به این عظمت در جهان اسلام  افتاده نباید به سادگی از کنار آن رد شد و گذشت و این عظمت خداست و نصرت الهیست و نباید مغلوب جنگ روایتها قرار بگیریم و به گونه ای که دو سال آیند این قضایا واین اقتدار و تحقیر آمریکا به فراموشی سپرده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار