خبرهای داغ:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از واحد‌های تولیدی به شهرستان نهاوند

نهاوند- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در سفر نیم‌روزی خود از شهرستان نهاوند در راستای احیای واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید از واحد‌های تولیدی این شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۰۵۱۹۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از واحد‌های تولیدی به شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری بسیج، پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در سفر نیم‌روزی خود از شهرستان نهاوند به همراه سرپرست فرمانداری نهاوند، معاون امور هماهنگی و برنامه‌ریزی فرماندار از واحد‌های تولیدی این شهرستان بازدید کردند.

در این برنامه از پروژه فروسلیس در راستای رفع موانع، کارخانه ذائقه برای بررسی موانع تولیدی و تقویت خط تولید و پروژه گردشگری، اقامتی و پذیرایی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی واقع در ورودی نهاوند بازدید شد.

طرح گردشگری اقامتی، پذیرایی واقع در ورودی شهرستان نهاوند با مساحت۶۵۰۰ مترمربع زیربنا به مدیریت ولی مرادشیراوند، بخش خصوصی است.

در ادامه نیز از پروژه شرکت سلامت‌گستر گرین تولیدکننده کیک و کلوچه و چیپس میوه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی واقع در شهرک صنعتی با مساحت ۵ هزار متر مربع و ۲ هزار متر مربع زیر بنا بازدید شد.

این کارخانه در حال ساخت سالانه ۳.۵ تن انواع کیک و کلوچه و غذای کودک بر پایه غلات، غذای کودک بر پایه میوه و سبزیجات و غذای کودک بر پایه سویا، انواع میوه خشک (چیپس میوه) بسته‌بندی انواع سبزیجات و صیفی‌جات خشک را در اختیار مردم قرار خواهد داد. این کارخانه قابلیت اشتغالزایی برای ۳۰ نفر را خواهد داشت.

معاون استاندار همدان و سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند از پروژه کارخانه تولیدموادنسوز که از مشتقات سنگ دولومیت به همت و سرمایه‌گذاری شرکت شستا در نهاوند تولید می‌کند نیز بازدید کردند.

این پروژه به همت و سرمایه‌گذاری شرکت شستا با بیش از۱۷۰میلیارد تومان اعتبار ایجاد شده که در حال حاضر ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در بهمن‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از واحد‌های تولیدی به شهرستان نهاوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات