حجت‌الاسلام حسنی:

مهم‌ترین رسالت سپاه بعد عقیدتی و ایمانی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: سپاه یک سازمان انسان محور است و مهم‌ترین رسالت آن بعد عقیدتی و ایمانی است که توجه به این ظرفیت‌ها بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۱۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی حسنی در همایش حکمت مطهر که در سپاه ناحیه همدان برگزار شد با بیان اینکه سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، اظهار کرد: بنیه فکری انقلاب اسلامی با تفکر شهید مرتضی مطهری شکل گرفت.

 وی با اشاره به اینکه فکر و بینش شهید مطهری و تفکرات ایشان در بدنه بسیج و سپاه جاری و ساری می‌شود، افزود : آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با تفکرات این شهید والامقام برکات معنوی فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: مطالعه کتاب‌های شهید مطهری به عنوان مرجع توسط جوانان، آنان را در مقابل هجمه فرهنگی دشمن و انحرافات طراحی شده دشمن بیمه می‌کند.

وی افزود: سپاه یک سازمان انسان محور است و نیروهای سپاه نقش اصلی را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند و مهم‌ترین رسالت سپاه بعد عقیدتی و ایمانی است که توجه به این ظرفیت‌ها بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

حسنی با بیان اینکه شهید مطهری کسی بود که اسلام شناسی را در حد اعلای خود می‌دانست، گفت :افتخار امروز سپاه به معنویت آن است و نقش پاسداران و مربیان معلمی و بصیرت افزایی در جامعه است.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم مردم را عالم بار بیاوریم چراکه قرار است تمدن‌ساز باشیم و کسی می‌تواند تمدن‌ساز باشد که پایبند به انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی باشد، نگاهش به داخل باشد نه امیدش به غرب و جبهه استکبار؛ باید شبهات را بشناسیم و در کنار آن جواب برای شبهات داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار