خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

حاج قاسم سلیمانی سبب اقتدار محور مقاومت شد

آیت الله علما با اشاره به نقش شهید سردار قاسم سلیمانی در شکست داعش، گفت: حاج قاسم سلیمانی سبب اقتدار محور مقاومت در برابر دشمنان شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۵۰
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بوده و شهید سلیمانی جبهه مقاومت را در ایران، سوریه، لبنان و افغانستان را تقویت و سبب استحکام آنان شد.

وی با اشاره به نقش حاج قاسم سلیمانی در شکست داعش در سوریه، افزود: بشار اسد رئیس جمهور وقت سوریه و پوتین رئیس جمهور روسیه از شکست داعش نا امید شده بودند اما حاج قاسم سلیمانی با حضور خود در میدان به آنها امید بخشید و داعش را شکست داد و امروز به برکت خون شهیدان سوریه مستقل است.

علما با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی همواره به فکر خدمت به مردم بود، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی از ۱۸ سالگی در خدمت انقلاب اسلامی بود و در زمان‌های مختلف در سوریه، عراق، ایران، کرمان، خوزستان و سیستان بلوچستان حضور پیدا می‌کرد تا برای مردم کاری انجام دهد.

حاج قاسم سلیمانی سبب اقتدار محور مقاومت شد

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، مردم یک رفیق خوب را از دست دادند و زندگانی این شهید بزرگوار یک الگو و مکتب است که باید آن را تبیین کرد تا برای نسل‌های آینده به یادگار بماند و نباید اجازه داد یاد حاج قاسم سلیمانی فراموش شود.

وی همچنین ۱۲ دی ماه سالروز رحلت آیت الله مصباح یزدی و ۱۳ دی ماه سالروز پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچوف را گرامی داشتند.

ارسال نظرات