خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

امروز نیازمند جهاد تبیین هستیم

همدان-حجت الاسلام علیی گفت: امروز نیازمند جهاد تبیین هستیم و صداوسیما همچون گذشته باید در تبیین ارزش‌ها و خنثی‌سازی اهداف شوم دشمنان در میدان باشد.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۳۴
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در دیدار  با سرپرست صداوسیمای مرکز همدان اظهار داشت: امروز نیازمند جهاد تبیین هستیم و صداوسیما همچون گذشته باید در تبیین ارزش‌ها و خنثی‌سازی اهداف شوم دشمنان در میدان باشد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد جهادی صداوسیما گفت: حضور صداوسیما به عنوان روایتگر اول در حوادث پیش آمده باعث رسوایی دشمنان و نقش برآب شدن حیله‌های آنان می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان افزود: با توجه به هجمه‌های خصمانه معاندان نظام و انقلاب اسلامی، امروزه باید در سه محور  برنامه‌ریزی و تولید اثر داشته باشیم که اولین آن مساله‌یابی است.

وی گفت: اولویت دادن مسائل اقتصادی، فرهنگی و علمی در رسانه همان مساله‌یابی است که باید با توجه به آن سمت تولید آثار فاخر برویم.

علیی دومین محور را زمان شناسی بیان کرد و گفت: آنچه که باعث تبیین حقایق و مانع تحریف آن می‌شود زمان شناسی و به هنگام عمل کردن است.

وی عنوان کرد: جبهه شناسی سومین محور است که نباید از آن غافل باشیم.

* هویت محوری و عدالت محوری از اهداف پیش روی صداوسیما

سرپرست صداوسیمای مرکز همدان نیز در ادامه هویت محوری و عدالت محوری را از اهداف پیش روی صداوسیما برشمرد و گفت: توجه به نظرات و پیشنهادات عموم جامعه از اولویت‌های این مرکز است.

کیوان الوندی ابراز داشت: تمام تلاش‌های مجموعه صداوسیما برنامه‌ریزی در راستای اهداف متعالی انقلاب و جلب رضایت مردم است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار