خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

جشنواره ابوذر با هدف خلق آثار فاخر و محتوای رسانه‌ای ارزشی و انقلابی برگزار شد

همدان-مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جشنواره ابوذر با هدف خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی و انقلابی در فضایی آزاد و منطقی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۳۰۹
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر قوامی مشفق امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع ابن سینا همدان برگزار شد، اظهار داشت: در این جشنواره ۹۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با حضور ۱۵ داور در هشت بخش و هشت محور برگزار شد، افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر یادآور رشادت‌های بی‌نظیر ابوذر و راستگویی، صداقت، پارسایی، شجاعت و عدالت‌خواهی و آزاداندیشی ایشان است که نسل به نسل گردید و وی را به عنوان نمونه بارز جوان مومن انقلابی می‌شناسیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: این جشنواره با هدف خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی و انقلابی در فضایی آزاد و منطقی و این جریان‌سازی با هدف روشن‌سازی برگزار شده تا اهالی رسانه بتوانند در این فضا به بیان مطالبات خود از مسئولین در فضای حکمرانی استان بپردازند.

وی ادامه داد: تربیت نیروی تراز انقلاب، تقویت انقلابی‌گری و جهاد تبیین از اهداف ما است.

قوامی‌مشفق از برگزاری کرسی آزاداندیشی ویژه اهالی رسانه در استان خبر داد و ابراز داشت: این برنامه در پنج محور چرایی عدم توفیق صنعت در همدان، چرایی بحران آب در همدان و راهکارهای آن، تخریب الوند و راهکارهای حفظ کوهستان و منابع طبیعی، بررسی اشتغالزایی مولد در همدان با محوریت ویژه اسکای مال و الگوی شهرسازی با محوریت طرح جامع شهری همدان برگزار شد که رهبر معظم انقلاب هم در این مورد تاکید داشتند که باید عالمانه و مدبرانه صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار