خبرهای داغ:

مسجد تراز انقلاب می تواند محور محله قرار گیرد

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه مسجد تراز انقلاب می‌تواند محور محله قرار گیرد و پاسخگوی نیازها و مشکلات مردم آن محل باشد.
کد خبر: ۹۳۹۹۵۶۰
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ جلسه قرارگاه پیامبر اعظم (ص) پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) روستا مومن آباد شهرستان سرخه با حضور سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و جمع دیگری از مسئولین  در مسجد روستا با سخنرانی فرمانده سپاه سرخه و اعضا جلسه با محوریت اجرای برنامه ها بر پایه مسجد محوری برگزار شد.

سرهنگ مهدی ادهم در جمع بسیجیان اظهار کرد: مسجد تنها محلی برای اقامه نماز جمعه و جماعت نیست؛ بلکه محلی برای آگاهی بخشی و بصیرت دهی به جامعه اسلامی به شمار می‌رود.

او افزود: تأکید رهبر معظم انقلاب این است که در مساجد در هر محله محور باشند؛ بر این اساس مسجد تراز انقلاب می‌تواند محور محله قرار گیرد و پاسخگوی نیازها و مشکلات مردم آن محل باشد و این همان موضوعی است که قرارگاه پیامبر اکرم (ص) به دنبال تحقق آن است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: قرارگاه پیامبر اکرم (ص) یک قرارگاه محله‌ای مسجد محور است که هدف از تشکیل آن نقش‌آفرینی گسترده مساجد با همکاری ائمه جماعات، پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد محلات و هیئت امنای مساجد است در راستای کاهش ناهنجاری‌ها، آسیب‌های اجتماعی، کمک به مردم و رفع نیازهای مردم هر محل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار