خبرهای داغ:

جشن آموزش قرآن ویژه کودکان در افتر برگزار شد

جشن آموزش قرآن با هدف ترغیب کودکان به تلائت قرآن با همکاری اعضای شورای دانش آموزی پایگاه صدیقه کبری (س) روستا در سرخه در مدرسه ابتدایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۲۰
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ با هدف ترغیب کودکان به تلاوت کلام وحی و فهم معانی و مفاهیم قرآن جشن آموزش قرآن در مدرسه ابتدایی کبری حمیدی روستا افتر در سرخه با حضور دانش آموزان و حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسدولین روستا با همکاری اعضای شورای دانش آموزی پایگاه صدیقه کبری (س) روستا برگزار شد.

همچنین کارگاه آموزشی خانواده و آسیب های اجتماعی با سخنرانی مریم مونسان از روانشناسان نیروی انتظامی شهرستان سرخه و با حضور فرمانده پاسگاه انتظامی افتر و مسئول بسیج دانش آموزی این پایگاه مقاومت در مدرسه ابتدایی کبری حمیدی روستا برگزار شد.

در این نشست بر اینکه بانوان باید بتوانند با فرزندان خود در درون خانواده ارتباط مناسبی برقرار نمایند تا از ارتباطات نامعقول فرزندان خود در جامعه جلوگیری کنند. همچنین بانوان با استفاده از شیوه‌های تربیت دینی و اسلامی می‌توانند فرزندان خود را از آسیب‌های تهاجم فرهنگی در امان نگه دارند، تاکید شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار