خبرهای داغ:

تحقق ۶۹ درصدی اشتغال زایی در استان سمنان

بر اساس آمار سامانه ملی رصد ۷ هزار و ۲۱۲ نفر امسال در سمنان مشغول به کار شدند که این رقم معادل تحقق ۶۹ درصدی اشتغال زایی در این استان است.
کد خبر: ۹۳۹۸۲۱۸
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: امسال ایجاد ۱۰ هزار و ۵۰۰ شغل در استان سمنان پیش بینی شده بود که تا کنون بر اساس آمار سامانه ملی رصد ۷ هزار و ۲۱۲ نفر به کار گمارده شده اند.
اسماعیل غنیان با بیان اینکه در بخش مشاغل خانگی نیز سمنان جزء استان‌های پیشرو درکشور است افزود: با تغییراتی که در پرداخت تسهیلات صورت گرفته ، مبالغ تسهیلات از ۲۰ به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و به افراد پشتیبان که بتوانند تا ۲۰ فرصت شغلی ایجاد کنند ۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود.
وی افزود: اعتبار اختصاص یافته به استان سمنان در این بخش امسال ۳۲ میلیرد و ۲۰۰ میلیون تومان است که تا کنون ۹ و نیم درصد آن پرداخت شده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان همچنین از پرداخت ۲۴۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان اشتغال روستایی در مدت یک سال و نیم گذشته تاکنون خبر داد و گفت: با این میزان ۹۲ درصد سهمیه استان پرداخت شده است که درجزء پنج استان برتر کشور هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها