خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

نقش بسیج در تمام عرصه ها انکارناپذیر است

سردار ملک شاهکوهی گفت: بسیج در تمام عرصه ها نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است.
کد خبر: ۹۳۹۴۸۴۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

نقش بسیج در تمام عرصه ها انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گرگان اظهار داشت: تقریبا ۱۰ ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور عراق به ما حمله کرد و بخش های وسیعی از سرزمین ما را اشغال کرد.

وی افزود: بنی صدر نامه ای به امام‌ می‌نویسد و می گوید باید از ادامه ی جنگ‌منصرف بشویم اما امام به ادامه جنگ دستور می دهند و کشور را به دست جوانان می سپرند.

ملک شاهکوهی گفت: خدامحوری و تکیه بر خدای متعال و اعتماد به جوانان عزیز و غیرت مند باعث پیروزی ما در جنگ شد.

 فرمانده سپاه نینوا با اشاره به نقش بسیج در دوران بعد از جنگ عنوان کرد: نقش بسیج در حوزه های پزشکی‌،کشاورزی، هنر ،علمی و پژوهشی، ورزشی، دانشگاه و پایگاه‌های محلات و در مقابله با بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله بسیار کار آمد بوده است و بسیج با حضور در پروژه های عمرانی،انتقال آب کشاورزی،توزیع جهیزیه بین زوجین، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و آزادسازی زندانیان غیرعمد در بخش محرومیت زدایی و سازندگی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است.

وی ادامه داد: درحوزه سلامت و بهداشت از طریق مشارکت مردمی و بسیجیان و تهیه و توزیع ماسک توانستیم تا حد امکان کرونا را کنترل کنیم.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان اظهار کرد: در سال ۹۹ با توجه به مشکلاتی و خستگی هایی که برای کادر درمانی ما پیش آمده بود ،۱۲۳ پزشک و پرستار در غالب بیمارستان صحرایی به گلستان آمدند و به کادر درمانی استان کمک کردند.

ملک شاهکوهی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث توسعه استان با قرارگاه خاتم الانبیا جلساتی برگزار کردیم که ماحصل آن انجام ۲۳ پروژه در حوزه کشاورزی، آبرسانی و راهسازی بود که خوشبختانه در سال ۹۹ توانستیم ۸پروژه را به بهره برداری برسانیم که عمده ترین آن زهکشی شمال استان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها