خبرهای داغ:
حاجی‌بابایی:

دشمنان ما به دنبال مأیوس کردن مردم از انقلاب هستند

همدان-نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دشمنان ما به دنبال مأیوس کردن مردم از انقلاب هستند، گفت: خوب کار نکردن مسئولین باید گفته شود اما نباید به پای نظام نوشته شود.
کد خبر: ۹۳۹۲۷۵۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی‌بابایی در همایش تجلیل از معلمان جهادگر و بسیجیان فرهنگی استان که به همت سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در خانه معلم همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: وقتی در سال ۱۳۹۱ دانشگاه فرهنگیان را راه‌اندازی کردیم، خدمت مقام معظم رهبری عرض کردم ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر را گزینش و پذیرش کرده‌ایم که همان ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر اول انقلاب هستند که به تربیت معلم جذب شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد فرهنگی می‌توانند مدیریت کل آموزش و پرورش را بر عهده داشته باشند، گفت: دوره اول پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان نیروهای جوان، انقلابی بودند.

نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج از واژگان زیبای انقلاب ما است، عنوان کرد: حفظ نظام جمهوری اسلامی هدف اصلی ما است.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) رهبری مبنی بر اینکه حفظ نظام اوجب واجبات است، گفت: بسیجی کسی است که هر کاری که می‌کند آن کارش به حفظ نظام کمک می‌کند.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه تکلیف امروز ما این است که بسیجی باشیم، عنوان کرد: ما باید کاری کنیم که هر روز به قدرت نظام جمهوری اسلامی افزایش پیدا کند و ضعفی برای جمهوری اسلامی حاصل نشود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سرمایه اجتماعی ما آسیب دیده است که باید جبرانش کنیم، ابراز داشت: امام علی (ع) که بزرگ بسیجی عالم است به مالک اشتر آن فرمانده بسیجی نوشت؛ ای مالک افرادی را به کار بگیر که زیاد کار کنند و کم بردارند.

نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیجی کسی است که زیاد کار می‌کند و توقعش کم است، ادامه داد: غیر بسیجی کسی است که کم کار می‌کند زیاد برداشت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران هم تیپ شهید سردار سلیمانی می‌خواهد، تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی هر آنچه که داشت، داد تا نظام سر پا بماند و بسیجی واقعی بود.

حاجی بابایی با اشاره به صحبت‌های شهید سلیمانی مبنی بر اینکه ما وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم، ابراز داشت: همه ملت ایران بسیجی هستند.

وی افزود: نمونه یک بسیجی فردی است امروز با وجود اینکه برای تأمین نان روزانه مشکل دارد اما این سختی‌ها را تحمل می‌کند و در کنار جمهوری اسلامی می‌ماند.

نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران به مثابه یک بسیجی هستند و همه سختی و مشکلات را برای انقلاب و حفظ نظام تحمل می‌کنند، تاکید کرد: ما وظیفه داریم به عنوان بسیجی افراد زمین خورده را حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیجی کسی است که اسیر حزب و گروه و شخص و دچار افراطی‌گری نمی‌شود، عنوان کرد: بسیجی عقل‌مدار است.

حاجی بابایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انقلابی‌گری در چهارچوب خردورزی و عقلانیت است و امام انقلابی‌ترین و عاقل‌ترین فرد بود، گفت: امروز ما بر این باور هستیم که رهبر ما انقلابی‌ترین و عاقل‌ترین فرد است.

وی با بیان اینکه هر کس بگوید من از رهبر انقلابی‌تر هستم مشکل دارد، گفت: همه به دنبال این هستند که مانند رهبر باشند و در مسیر او حرکت کنند.

نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: این روزها برای ما روزهای حساسی است و باید مراقبت کنیم، روی مین رفتن‌های امروز برای انقلاب و امام(ره) و رهبری از روی مین رفتن‌های زمان انقلاب سخت‌تر و ثوابش هم بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ نظام جمهوری اسلامی حرف اول و آخر ما است، عنوان کرد: این حفظ جز از طریق مردم امکان‌پذیر نیست، امروز باید مردم را راضی کنیم چراکه پای انقلاب ایستاده‌اند.

حاجی بابایی با بیان اینکه هر کس یک نفر را با عملکرد و رفتار خود نسبت به انقلاب و رهبری خوش بین و راضی کند، بسیجی است، افزود: هر کس یک نفر را با عملکرد بد خود نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند، ضد نظام و بسیجی است و در مسیر مخالف انبیاء حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه امروز همه بسیجیان و نیروهای انقلابی نیاز دارند کنار هم باشند، این ضرورت را اجتناب ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: دولت روی کار آمده دولت انقلابی و مردمی است که باید حمایت شود.

نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز با وجود مشکلات، کار دولت بسیار سخت است و باید حمایت شود، گفت: اگر نقدی بر دولت است باید عنوان شود.

وی با بیان اینکه دشمنان ما به دنبال مأیوس کردن مردم از انقلاب هستند، گفت: خدا لعنت کند کسانی را که دانسته یا ندانسته نسبت به نظام جمهوری اسلامی مردم را مأیوس می‌کنند که این اقدام جرم نابخشودنی است.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: خوب کار نکردن مسئولین باید گفته شود اما نباید به پای نظام نوشته شود و نظام را سیاه جلوه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات