خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

تفکیک حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ به نفع مردم است/ با پشت میز نشستن و بیانیه دادن، مشکلی حل نمی‌شود

همدان-امام جمعه بهار با بیان اینکه تفکیک حوزه انتخابیه به نفع مردم و نماینده مردم است، گفت: با پشت میز نشستن و بیانیه دادن، مشکلی حل نمی‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۶۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
تفکیک حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ به نفع مردم است/ با پشت میز نشستن و بیانیه دادن، مشکلی حل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رضا مصباح در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر بهار اظهار کرد: انتخابات تمام شده و هم اکنون، وقت وحدت و انسجام است و برای برطرف کردن مشکلات و موانع موجود در شهرستان امید است این اتفاق رقم بخورد و مسئولین، بزرگان و معتمدین و نماینده مجلس در کنار هم قرار گیرند و مشکلات را بشنوند و برای برون رفت از مشکلات چاره‌جویی کنند و مسائل پیش آمده کنار رود و فضایی برای خدمت به مردم، ایجاد شود.

وی تفکیک حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ را یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها برشمرد و گفت: این طرح در هفت ماه گذشته مسکوت ماند و با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان تفکیک دو حوزه انتخابیه ضروری است زیرا رسیدگی به دو شهرستان، انرژی زیادی از نماینده می‌گیرد و علیرغم تلاش‌ها، برخی مشکلات در منطقه روی زمین می‌ماند.

امام جمعه بهار ادامه داد: طرح افزایش تعداد نمایندگان به زودی به صحن علنی مجلس خواهد رفت و احتمالاً تصمیم‌گیری صورت گیرد که در صورت نبودن بهار و کبودراهنگ در لیست تفکیک، ۱۰ سال دیگر عقب می‌افتیم.

وی با بیان اینکه تفکیک حوزه انتخابیه به نفع مردم و نماینده مردم است، تاکید کرد: با پشت میز نشستن و بیانیه دادن، مشکلی حل نمی‌شود و تمام نمایندگان استان و صاحب نفوذان اهمیت مسئله را به گوش نمایندگان برسانند و بازبینی و بازنگری در این راستا صورت گیرد.

مصباح به طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: ۴ میلیون مسکن ارزان قیمت در طی ۴ سال ساخته خواهد شد و با این عمل بزرگترین دغدغه خانواده‌ها و جوانان مرتفع می‌شود و در این راستا ۱۲۰ واحد مسکن مهر که از سال ۸۸ ابتر مانده بود از سر گرفته شد و از کار جهادی مسکن و شهرسازی و مسئولین مرتبط قدردانی می‌کنیم.

وی با تقدیر از استاندار همدان گفت: ۱۷ هکتار زمین در راستای ساخت مسکن ملی تملک شده که ستودنی است.

خطیب جمعه بهار تصریح کرد: از اهتمام در جوانگرایی مسئولین و تبیین گام دوم انقلاب که مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ تشکر می‌کنیم و امیدواریم جوانگرایی که اتفاق افتاده، حفظ شود زیرا نگاه ما به حمایت از کار و خدمت است.

وی با بیان اینکه «ما دلواپس انقلاب و نظامیم و دلواپس شخص نیستیم» گفت: نوکری مردم، برای ما بالاترین است و هرکه نوکری اش را اثبات و در بین مردم امید ایجاد کند، مورد حمایت خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات