خبرهای داغ:
سرهنگ ربانی:

اولین پیام «وعده صادق» وحدت ملی و بین المللی مسلمان بود

همدان-فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: اولین پیام «وعده صادق»، پیام وحدت ملی و بین المللی مسلمان بود که این پیام با پشتوانه حمایت ملت شریف ایران به جهان مخابره شد.
کد خبر: ۹۵۹۳۶۵۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

سرهنگ هادی ربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین در خصوص عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه «وعده صادق» اظهار کرد: اولین پیام این عملیات، پیام وحدت ملی و بین المللی مسلمان بود؛ این پیام با پشتوانه حمایت ملت شریف ایران به جهان مخابره شد و موجب ایجاد وحدت و امید در جبهه مقاومت و مردم منطقه غرب آسیا از عراق تا سوریه و لبنان و یمن و سایر ملت‌ها شد.

وی ادامه داد: این عملیات هوشمندانه نتیجه همکاری و همراهی دولت سیزدهم و ستاد نیروهای مسلح تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب و با اتکاء به خداوند متعال رقم خورد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین اضافه کرد: حضور باشکوه و با عظمت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات مجلس و حماسه بی‌نظیر مردم در روز قدس برای نیروهای مسلح قوت قلب بود و با ارتقای روحیه جهادی آنان، موجب شد تا عملیات وعده صادق را با اعتماد بیشتر به نتیجه برسانند.

وی بیان کرد: پیام بعدی که با اجرای عملیات وعده صادق برای دشمنان اسلام مخابره شد، این بود که ما در راستای حفظ اقتدار، امنیت و تمامیت ارضی کشور عزیزمان و جبهه مقاومت و دفاع از مظلومان جهان با هیچ کشور استکباری سازش نداشته و قاطعانه بر اصول انقلاب پایبند هستیم.

ربانی ضمن قدردانی از مردم شهرستان به ویژه خانواده‌های معزز شهداء، جانبازان و ایثارگران که با اجرای برنامه‌های متنوع از قبیل برپایی ایستگاه‌های صلواتی، راهپیمایی، برپایی جشن و ... حمایت خود را از  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند، گفت: این اقدامات اقشار مردم شریف موجب تقویت اراده در پاسداران شده و آنها را برای خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با استکبار جهانی مصصم‌تر می‌کند.

وی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب در دوم اردبیهشت ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) افزود: شعار محوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آیه شریفه قرآن «وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم» است که به هیچ عنوان در مقابل دشمنان داخلی و خارجی اهل معامله و مسامحه نبوده و این را در عرصه‌های مختلف از جمله در مقابله با تجزیه طلبی‌های سال ۶۰، در هشت سال جنگ تحمیلی، در دفاع از حرم و مردم مظلوم فلسطین، یمن، عراق، افغانستان و سوریه و اخیراً در عملیات وعده صادق به اثبات رسانده است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: نهاد مقدس سپاه با رویکرد خدمت‌رسانی به مردم میهن اسلامی نیز با توکل به خداوند متعال و رهبری‌های فرمانده معظم کل قوا با ایجاد قرارگاه‌های سازندگی، خدمات متنوع زیرساختی، عمرانی، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی به کمک مردم شتافته است.

وی ادامه داد: این نهاد انقلابی در شهرستان فامنین در زمان همه‌گیری ویروس کرونا در کنار مردم بوده و در رزمایش‌های کمک‌ مومنانه تعداد ۳۰ هزار بسته‌ معیشتی، طی دو سال، به دست نیازمندان رسانیده است.

ربانی افزود: همچنین در راستای محرومیت‌زدایی و نهضت خدمت‌رسانی بیش از 100 پژوه عمرانی از قبیل پروژه مجتمع آبرسانی شهر فامنین با حفره چاه و لوله‌گذاری به طول ۴ کیلومتر، واگذاری وام‌های اشتغال‌زایی، کمک به خوشایندسازی فضای آموزشی مدارس و ... در سطح شهرستان اجرا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات