خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

کارگران روح و ماهیت تولید هستند/عملیات وعده صادق ترکیبی از تاکتیک، تکنیک و راهبرد بود

همدان-استاندار همدان گفت: کارگران روح و ماهیت تولید هستند و به این بخش هویت می‌بخشند.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۷۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در یادواره‌ ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان با تبریک هفته‌ کار و کارگر اظهار کرد: کارگران روح و ماهیت تولید هستند و به این بخش هویت می‌بخشند و باید از تلاش‌های بی‌دریغ قشر زحمت‌کش کارگران قدردانی ویژه داشت.

وی افزود: همچنین باید قدردان تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران که در این شرایط سخت به عنوان جهادگران عرصه تولید و صنعت در حال تلاش و تکاپو هستند، باشیم.

استاندار همدان یادآوری کرد: سال گذشته شاهد رشد خوبی در استان بودیم به طوری که ۱۱۸ درصد از تعهد اشتغال استان محقق شد.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های خوبی در شهرک‌های صنعتی، حوزه کشاورزی، خدمات و گردشگری همدان ایجاد شده است.

قاسمی فرزاد اظهار کرد. شرایط متفاوت تولیدکنندگان را درک می‌کنیم به ویژه فعالان اقتصادی که در این استان منشاء خیر و برکت هستند و در حوزه‌های مسئولیت‌های اجتماعی به خوبی ورود کردند.

وی افزود: در سالی که مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند، تولیدکنندگان مشارکت بسیار خوبی برای تحقق این شعار دارند.

استاندار همدان گفت: امسال با طراحی و برنامه‌ریزی، اهتمام دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم با دستور رهبری انقلاب تلاش می‌کنیم شعار سال را جامه‌ عمل بپوشانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رژیم جعلی صهیونیستی تصور می‌کرد با پشتیبانی امریکا، انگلیس، ناتو و دیگر کشورها نفوذناپذیر است اما عملیات وعده صادق ساختار موازنه دفاعی در دنیا را برهم ریخت.

قاسمی فرزاد افزود: عملیات وعده صادق ترکیبی از تاکتیک، تکنیک و راهبرد بود و حیرت قدرت‌های نظامی جهان را برانگیخت به طوری که از گنبد آهنین کاری ساخته نبود و در عمل هیمنه‌ غرب فرو ریخت.

وی بیان کرد: آسایش، امنیت، سربلندی و عزت ملت ایران مرهون تلاش، ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا است که همه هستی خود را در راه خدا فدا کردند و بهترین و والاترین انسان‌های عصر ما بودند؛ عصری که تکرار شدنی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار