خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان:

احداث مسکن مددجویی و ایجاد اشتغال اولویت کمیته امداد است

کبودراهنگ-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: باید فرهنگ کار و تلاش را در میان خانواده‌های نیازمند پررنگ کرد و احداث مسکن مددجویی و ایجاد اشتغال را در اولویت کارهای امداد قرار داد.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۴۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش تجلیل از حامیان، خیرین و مراکز نیکوکاری کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان، ائمه جماعات، جمعی از مسئولین ادارات و خیرین شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین و حامیان طرح اکرام و محسنین از حاضرین در جلسه خواست در راستای احداث مسکن در سطح شهر کبودراهنگ و روستاهای محروم، همچون همیشه کمیته امداد را یاری رسانی و حمایت کنند.

محمدرسول شیخی‌زاده ضمن بیان اهمیت و ضرورت انفاق و کمک مؤمنانه تاکید کرد: باید فرهنگ کار و تلاش را در میان خانواده‌های نیازمند پررنگ کرد و احداث مسکن مددجویی و ایجاد اشتغال را در اولویت کارهای امداد قرار داد.

حجت الاسلام باقری، امام جمعه شهرستان کبودراهنگ نیز در پایان مراسم از عملکرد مثبت همکاران کمیته امداد اداره کبودراهنگ تقدیر و تشکر کرد و با بیان اینکه کمک به همنوع در نزد پروردگار بالاترین عبادت است، تاکید کرد: در تمام فعالیت‌های کمیته امداد با تمام توان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار