خبرهای داغ:
صبح امروز برگزار شد

اختتامیه اولین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز و تقدیر از برگزیدگان

صبح امروز اختتامیه اولین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار و از ۱۵ نفر برگزیده این جشنواره تقدیر شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۱۲
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، صبح امروز چهارشنبه (۱۲ آبان) اختتامیه اولین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.


ابوذر صلاحی مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: مراسم اختتامیه اولین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شد.


وی اضافه کرد: این جشنواره مقدمه‌ای برای برگزاری سومین دوره کنگره شهدای دانشجویی استان است که در سال ۱۴۰۱برگزار خواهد شد و برپایی جشنواره بخش محتوایی کنگره شهداست.


صلاحی عنوان کرد: دانشجویان و اساتید در بخش‌های مختلف جشنواره با موضوع 《نقش دانشگاهیان در دفاع مقدس》 شرکت کردند و آثارشان در بخش‌های فیلم، ادبیات داستانی، شعر، فیلم کوتاه، نماهنگ، موسیقی، پایان‌نامه‌ها، عکس و ... به این جشنواره ارسال کردند.


وی بیان داشت: این مراسم با حضور برگزیدگان جشنواره، رؤسای دانشگاه‌ها و با حضور مهمان کشوری حجت الاسلام دهنوی برگزار می‌شود و از خانواده‌های شهدای دانشجو برای شرکت در مراسم دعوت شده‌است.
مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی گفت: از شصت اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش‌های مختلف برگزیدگان مشخص شدند و از پانزده نفر تقدیر   می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار