خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان:

چاپ ۸۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در خراسان جنوبی

سرهنگ فلاحی خبر داد: ۸۰ عنوان کتاب دفاع مقدس سال گذشته در خراسان جنوبی چاپ شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۵۵۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از چاپ ۸۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در خراسان جنوبی خبر داد.

وی با بیان اینکه این کتاب‌ها به دو صورت صوتی و مکتوب منتشر شده است گفت: در چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس، کمبود اعتبار داریم که نیاز به حمایت‌های دولتی و تخصیص اعتبار داریم.

سرهنگ فلاحی افزود: این کتاب‌ها برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ شهادت و آرمان شهدا به نسل جوان در بخش‌های مختلف نگارش کتاب و متون ادبی شامل کتاب‌های کودک، نوجوان و بزرگسال، داستان، خاطره، تاریخ شفاهی و شعر، تهیه، تدوین و چاپ می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۳۹۹ با وجود شیوع بیماری کرونا و عدم ارتباط گیری، ۲۹ عنوان کتاب، سال ۱۴۰۰ نیز ۵۸ عنوان کتاب و سال ۱۴۰۱ نیز ۶۸ عنوان کتاب تولید و به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه در حوزه چاپ کتب دفاع مقدس، سهمیه ابلاغی ما برای سال جاری نیز تولید ۸۰ عنوان کتاب (۶۰ عنوان مکتوب و ۲۰ عنوان صوتی) است افزود: واحد ادبیات و انتشارات ما آمادگی دارد برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و همچنین ترویج فرهنگ دفاع مقدس از نویسندگان استان و به خصوص جوانان برای همکاری دعوت به عمل می‌آورد.

 

سرهنگ فلاحی گفت: در خراسان جنوبی بیش از ۱۵۲ نویسنده دفاع مقدس در بانک اطلاعاتی‌مان ثبت کرده‌ایم و از قلم این افراد بهره می‌بریم و سال به سال بر این تعداد افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار