خبرهای داغ:

مساجد نقش کلیدی و بارزی دارند

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: مساجد نقش کلیدی و بارزی در دوران دفاع مقدس داشتند و در اوج جنگ و نظام نوپای اسلامی، مساجد به مراکز پشتیبانی جنگ تبدیل شدند.
کد خبر: ۹۳۶۹۶۷۶
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه توجیهی کادر ناحیه با رده های متناظر حوزه ای و پایگاهی در مومن آباد برگزار شد. در این سرکشی‌ سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و کادر ناحیه حضور داشتند، اعضای شورا، حلقه‌های نوجوان و سرگروه‌های پایگاه بسیج فاطمه بنت اسد روستا مؤمن آباد گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه کردند و در ادامه سرگرد مهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه با تقدیر از اقدامات انجام شده بر توجه به سند انتظار بسیج و برنامه‌های ابلاغی بویژه محله مسجد محور تاکید کرد.

در این جلسه هریک از اعضا گزارشی از برنامه های اجرایی خود ارائه کرده و با بیان مسائل و مشکلات خود پیشنهاداتی را در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه ها ارائه کردند.

سرگرد مهدی ادهم، ضمن عرض خداقوت از تلاش‌ها و اقدامات مخلصانه این بسیجیان در پیشبرد برنامه‌های بسیج اظهار کرد: بسیج به عنوان مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نهاد اجتماعی کشور می‌تواند در حوزه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی، نقش‌آفرینی کند.

او افزود: امروز بسیج به سازمانی قدرتمند و منسجم تبدیل شده است که دامنه فعالیت‌هایش همه حوزه های مختلف دفاعی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و غیره را در بر می گیرد و هرجایی که مردم و نظام نیاز به کمک دارند وارد میدان می شود و به حل مشکلات کمک می کند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: قرارگاه محله مسجدمحور باید شکل واقعی به خود بگیرد و مسجد به مسجد دنبال شود تا قرارگاه‌های مسجد محله‌محور به سرانجام برسد.

ادهم با بیان اینکه مساجد نقشی اساسی را در دوران انقلاب ایفا کردند و نقش بارز و کلیدی مساجد در دوران دفاع مقدس مشاهده شده است، گفت: در اوج جنگ و نظام نوپای اسلامی، مساجد به مراکز پشتیبانی جنگ تبدیل شدند و در اعزام نیرو و جمع‌آوری کمک در حوزه‌های مختلف اثرگذار بودند.

او اذعان داشت: در کنار این موارد، آنچه باعث عبور از مشکلات شده، ظرفیت مردمی است که به‌صورت حداکثری در صحنه‌های مختلف پای کار آمده و تلاش‌های مردم با آینده‌نگری امام راحل در بسیج تعریف شد و بسیج به نظام و کشور و مردم خدمات زیادی انجام داد.

گفتنی است در خاتمه فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بررسی برنامه‌های اجرایی این پایگاه مقاومت، برای حل مشکلات پایگاه پای صحبت بسیجیان و شورای پایگاه نشست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار