خبرهای داغ:

برپایی میز خدمت سلامت در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_در راستای طرح شهید سلیمانی و شعار «هر پایگاه، یک درمانگاه»، میز خدمت سلامت به همت بسیجیان در شاهرود برپا شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۱۵۴
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرنگار بسیج، در راستای طرح شهید سلیمانی و شعار «هر پایگاه، یک درمانگاه»، صبح امروز میز خدمت سلامت به همت پایگاه شهید بازوی حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود برپا شد.
در این راستا، ایستگاه سلامت در محله زینبیه شاهرود برپا و طرح غربالگری و ویزیت رایگان مردم توسط پزشک عمومی بسیجی انجام می‌شود.
ایمان حسنی، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود با اشاره به برپایی میز خدمت سلامت، اظهار کرد: این میز خدمت در راستای طرح شهید سلیمانی و برای مقابله با کرونا برپا شده است.
او افزود: در این برنامه پزشک عمومی با حضور در ایستگاه سلامت و همچنین درب منازل خانواده‌های کرونایی ضمن عیادت، آن‌ها را ویزیت کرد.
حسنی با بیان اینکه در کنار این مهم، کمک مؤمنانه نیز در دستور کار است، گفت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در راستای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در دستور کار قرار گرفته و تاکنون ۱۰۰ بسته معیشتی اهدا شده است.
او با تأکید بر تداوم این فعالیت‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج این حوزه در راستای طرح شهید سلیمانی به غربالگری و ویزیت رایگان خانواده‌ها پرداخته و کمک مؤمنانه نیز تداوم دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار