خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

نیروهای عملیاتی استان در آماده باش کامل

میقانی گفت: در پی نابسامانی شرایط جوی ‌و بارش های رگباری در گلستان نیروهای عملیاتی هلال احمر در حال آماده باش قرار گرفتند و در حال ارائه خدمات امدادی به متاثرین هستند.
کد خبر: ۹۳۶۸۱۲۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

نیروهای عملیاتی استان در آماده باش کامل

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ فرهاد میقانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اظهار کرد: در پی اعلام هواشناسی مبنی بر شرایط جوی نامساعد‌ و بارش های رگباری باران، نیروهای عملیاتی سراسر استان گلستان در حالت آماده باش قرار گرفتند. بارش ها در شرق استان از شدت بیشتری برخوردار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: شب گذشته جمعه ۴ شهریور ماه به دنبال وقوع بارش رگباری باران در روستاهای یانبلاغ و پلی علیا در منطقه گلیداغ شهرستان مراوه تپه و گزارش بخشداری منطقه مبنی بر آبگرفتگی برخی منازل، ۲ تیم از نجاتگران شعبه مرکزی و پایگاه امداد و نجات در مراوه تپه و کلاله به محل حادثه اعزام شدند و به ۳ خانوار آسیب دیده امدادرسانی و اقلام امدادی و اولیه مورد نیاز از قبیل موکت، پتو و موادغذایی توزیع کردند. 

وی خاطر نشان کرد: عصر دیروز در شهرستان آزادشهر به دنبال رانش زمین در روستای پشمکی منطقه ی پاقلعه و گرفتار شدن‌ چندین دستگاه خودرو و تخریب چند خانه در روستای پاقلعه ۲ تیم از هلال احمر آزادشهر و شش آب رامیان اعزام شد. در جاده رامیان به شاهرود(جاده اولنگ) هم پس از گرفتار شدن چندین خودرو هماهنگی لازم با رهداری به عمل آمد.

میقانی بیان داشت: در شهرستان مینودشت، در روستای تخت با گزارش تخریب سقف ۲ خانه، یک تیم از شعبه اعزام و در حال انجام اقدامات لازم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در پایان یادآور شد: با توجه به نابسامانی وضعیت جوی، از هم استانی ها تقاضا داریم از نزدیک شدن به جنگل ها و رودخانه ها خودداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار