خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی:

سه اقدام اساسی سپاه نینوا برای مهار ویروس کرونا در استان

فرمانده سپاه نینوا گلستان: سه اقدام اساسی سپاه نینوا برای مهار ویروس کرونا حضور کاروان سلامت، افتتاح مرکز واکسیناسیون و مرحله جدید طرح شهبد سلیمانی می باشد.
کد خبر: ۹۳۶۴۶۳۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

سه اقدام اساسی سپاه نینوا برای مهار ویروس کرونا در اسنان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم استقبال از دومین کاروان سلامت بهداری نیروی زمینی سپاه به استان گلستان اظهار داشت: بعد از ابلاغ فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و درخواست دانشگاه علوم پزشکی، کاروان سلامت نیروی زمینی سپاه شامل 100 پزشک و پرستار برای کمک به کادر درمان به استان وارد شدند.

وی در ادامه افزود: ورود تجهیزاتی از قبیل دستگاه اکسیژن ساز که قادر است در هر شبانه روز به 50 بیمار اکسیژن رسانی انجام دهد، حدود 12 دستگاه آمبولانس مجهز و 32 تخت بیمارستانی مستقر در شهرستان گنبد از دیگر اقدامات نیروی زمینی سپاه می باشد.

ملک شاهکوهی گفت: بعد از ابلاغ مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح، شروع مرحله جدید طرح شهید سلیمانی جهت کنترل پیک پنجم کرونا در دستور کار قرار دارد که ان شاء الله جلسات این طرح با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی در اسرع وقت برگزار خواهد شد. مرحله اول این طرح در گذشته توسط سپاه نینوا اجرائی گردیده بود ولی با فرمان حضرت آقا مرحله جدید سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: در خصوص واکسیناسیون، اولین مرکز متمرکز و مستقل واکسیناسیون با ظرفیت واکسینه کردن روزانه 400 نفر در رستوران لاله سپاه نینوا آغار به کار کرده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان تصریح کرد: در خصوص مراقبت های عملیاتی در مراحل نظارت، مراقبت و کمک های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه برای بیماران، از جمله اقداماتی است که سپاه نینوا در نظر دارد با کمک مسئولین و خیرین به انجام برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها