پیشنهاد مناظره بین مخالفین و موافقین طرح صیانت از فضای مجازی را داده ام

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی گفت: در فراکسیون انقلاب اسلامی پیشهناد دادم قبل از طرح، مناظره بین موافقین . مخالفین صورت بگیرد تا شفافیت کامل اتفاق بیافتد.
کد خبر: ۹۳۶۲۰۸۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت: متن طرح را به رسانه‌ها ارسال کردم تا موکلینم در جریان آن باشند. از کم وکیف این طرح اطلاعات کاملی دارم و معتقدم روح این طرح با آن چیزی که در فضای عمومی مطرح می‌شود، منافات دارد.
در فراکسیون انقلاب اسلامی پیشنهاد دادم قبل از طرح، مناظره بین موافقین ومخالفین صورت بگیرد تا شفافیت کامل اتفاق بیافتد. قطعاً مجلس با این طرح قرار نیست در مقابل مردم بایستد، ما در تصمیماتی که در مجلس می‌گیریم قطعاً مردم را خواهیم دید. عده‌ای عجله کردند؛ قطعاً این طرح نیازی به بررسی و کارشناسی بیشتر دارد؛ لذا تصویب نهایی نیست که این قدر طراحان و حامیان مورد حمله و هجمه قرار بگیرند.
این طرح در کمیسیون مشترک با حضور کارشناسان مختلف بیشتر و دقیق‌تر بررسی، بازبینی و مورد مطالعه و تحقیق و تعمق قرار خواهد گرفت. مردم و موکلین ما پیشنهادات خود را به ما بدهند. بی شک از نظرات کارشناسان و خبرگان این حوزه بهره می‌بریم. این طرح می‌تواند با نظر صاحب نظران و حتی مخالفین طرح بهتر و مطلوب‌تر تصویب شود. حل مشکلات مردم دغدغه اصلی ماست، و ما با نگاه به این مهم در صدد هستیم قوانینی را تصویب کنیم که باری از دوش مردم بردارد.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار