مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

ایران اسلامی با استقامت، پرچمدار آزادیخواهان جهان است

حجت الاسلام معبودی گفت: ملت ایران با استقامت و عمل صالح توانسته پرچمدار آزادیخواهان جهان شود.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۷۱
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ در مراسم تکریم و معارفه مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، اظهار کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی در روز 28 خرداد با حضور خود در پای صندوق های رأی، حماسه ماندگاری در دفتر انقلاب ثبت کردند. در حال حاضر جلب رضایتمندی و اعتمادسازی مردم از اولویت های اصلی دولت منتخب است و ان شاالله با ورود نیروهای تازه نفس و پوست اندازی در پست های مدیریتی کلان و کلیدی این دو موضوع محقق شود.

وی، خروج آمریکایی ها از افغانستان را ذلیلانه خواند و افزود: بگرام، پایتخت آمریکا در افغانستان بود و از این منطقه نیروهای افراطی خود را حمایت و نقشه های راهبردی خود را کنترل می کردند، اما تدبیر الهی باعث شد، ذلیلانه و با ۱۰۰ هزار نیروی مستقر در آنجا، به صورت شبانه و با چراغ خاموش منطقه را ترک کنند.

حجت الاسلام معبودی، به راههای الگو شدن جوامع اشاره کرد و گفت: اعتقاد و عمل صالح و صحیح، استقامت و ثبات قدم و به گناهان و محرمات آلوده نشدن از راههای الگو شدن جامعه است و تدبیر الهی بر این است که ظالمان هر اقدامی را انجام دهند، شکست می خورند و هر کسی که بر اساس نقشه الهی حرکت نکند زمین می خورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین استقامت و عمل صالح انقلاب اسلامی ایران را باعث الگو شدن آزادیخواهان جهان دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به آیه «إن الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا» تنها کسانی می توانند خصوصیات انقلابی بودن، پرتوان و پرانرژی بودن، با حرارت حرف زدن و با حرارت کار کردن را داشته باشند که در مقابل وسوسه های مال، مقام شهرت، نام و نشان مقاومت و استقامت کرده باشند و ملت ایران با این استقامت و عمل صالح توانسته پرچمدار آزادیخواهان جهان شود.

حجت الاسلام معبودی در پایان سخنان خود ارتقاء بصیرت دینی و تعمیق معنویت کارکنان سپاه را وظیفه ذاتی دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دانست و تصریح کرد: بالا بردن سطح آگاهی های اعتقادی و سیاسی، نهاینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقاء بصیرت دینی و تعمیق معنویت در راستای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان از وظایف ذاتی دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه است. در کنار ارتقاء بصیرت دینی و تعمیق معنویت کارکنان سپاه، بارزترین رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاه، پاسداری از پاسدارانی است که می خواهند از انقلاب و دستاوردهای انقلاب پاسداری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها