خبرهای داغ:
علی فرمانی گفت: پروژه نسیم شمال به دلیل شرایط خاص چندین نهاد وسازمان در آن دخیل بودند که با اتحاد و همدلی مسوولان استان قزوین به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۹۶۷۸۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

قزوین_به گزارش بسیج، علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ایین افتتاح فاز سوم نسیم شمال و بهره برداری از ناوگان جدید حمل و نقل عمومی شهری که صبح امروز در کمربندی نسیم شمال برگزار شد گفت: امیدواریم مشاوره و همفکری نخبگان سطح شهر اتفاقات خوبی را رقم بزنیم، مدیریت شورای ششم سیاست کنترل ترافیک بوده که کمر بندی آیت الله باریک و نسیم شمال بود که با همکاری اعضای شورا و شهرداری تکمیل رینگ شهری را رقم زدیم. از دیگر اقدامات برای تکمیل رینگ شهری و کاهش ترافیک در مدیریت شهری تقاطع دفاع مقدس در مرحله اجرایی قراردارد و طی ماه ها آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: کمربندی نسیم شمال با همکاری اداره کل گاز استان، دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی و استانداری با شهرداری نسیم شمال امروز به بهره برداری رسید و هرجایی تعامل بود رشد و توسعه به همراه داشته است، از متخصصین شورا و نخبگان در ادوار گذشته مشورت و همفکری دریافت کرده تا با کمترین هزینه کیفیت و سرعت کار را افزایش دهیم.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین تشریح کرد: شهرداری با همکاری شورای اسلامی برنامه های خوبی در حوزه کاهش ترافیک شهری در دست اجرا دارد و برای گسترش حمل و نقل عمومی بیش از ۱۴۰ اتوبوس، تاکسی و مینی بوس به ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری افزوده شدد که امروز آیین افتتاح آن را شاهد هستیم.

فرمانی با اشاره به عملیات وعده صادق و تقدیر وتشکر از فرماندهان و نیروهای مسلح گفت: همه باید تلاش کنیم تا پیشرفت کشور را رقم بزنیم و از سپاه پاسداران بابت سیلی جانانه به رژیم صهیونیستی باعث یک جنبش در سراسر دنیا شد و این اقتدار ملی ماست و نیروهای مسلح در حال خدمت هستند ما هم در چارچوب سیره شهدا قدم برمی داریم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها