خبرهای داغ:
 مهدی صباغی در آیین افتتاح فاز سوم پروژه نسیم شمال گفت: رینگ شهری قزوین با افتتاح این پروژه کامل می شود که با ساخت دو تقاطع غیر هم سطح مشکلات فنی آن برطرف خواهد شد. 
کد خبر: ۹۵۹۶۸۰۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳

قزوین_ به گزارش بسیج، مهدی صباغی شهردار قزوین در آیین افتتاح فاز سوم پروژه کمر بندی نسیم شمال که صبح امروز با حضور فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولان استانی برگزار شد گفت:کمربندی فاز سوم نسیم شمال رینگ شهری را کامل می کند میدان خلیج فارس با اصلاح هندسی تا شرکت نفت ادامه خواهد داشت، فاز کلنگ زنی تقاطع هم سطح دفاع مقدس شروع شده که یکی از بزرگترین تقاطع های استان در سه طبقه ساخته و به زودی با تلاش شبانه روزی افتتاح خواهد شد.

 وی افزود: امروز مدیران خوبی داریم، مدیرکل جهادی اداره کل گاز استان قزوین بیش از ۳/۵میلیاردتومان هزینه کردند تا بتوان عرض جاده را پهن تر کنیم، برخی به شهرداری ایراد می گرفتند که درختان را قطع می کنیم ما اگر ۲۰۰ درخت قطع کردیم بیش از ۲هزاردرخت کاشته شده است.

صباغی گفت: مدیر دانشگاه علوم پزشکی برای ایمن سازی جاده با صد متر مربع عقب نشینی دیوار دانشگاه علوم پزشکی برای ایجاد یک دور برگردان موافقت تا رفاه مردم میسر شود.با همدلی که بین مدیران استانی و شهری وجود دارد مشکلات به راحتی حل خواهد شد.

 شهردار قزوین تشریح کرد: امروز پروژه برقی سازی اتوبوس های قزوین، افتتاح ناوگان جدید حمل و نقل با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. افتخار این پروژه های دو تقاطع غیر هم سطح، پارکینگ در ناصر اباد که از مناطق کم برخوردار هستند. نصب شیر هیدرات آتش نشانی برای پیشگیری از حوادث احتمالی را انجام دادیم.

 وی در پایان افزود: باید آرامش به شهر برگردد و با عزت زندگی کنند، ما قزوین را باید به نقطه ایده ال برسانیم و هیچ چیزی کم نداریم و نباید محتاج استانهای هم جوار باشیم. شهرداری درآمد هزینه است از ارزش افزوده مالیات و عوارض دریافت می شود ۶۰ درصد هزینه عمرانی می شود.

گفتنی است؛ فاز سوم کمربندی نسیم شمال و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی، با حضور خانواده و به دست فرزند آتش نشان فقید محمد جواد چگینی به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار