خبرهای داغ:
آیت الله سید احمد خاتمی گفت: برخی‌ها با حرف‌های ناپخته و نسنجیده می‌گویند که ما با فضای مجازی مخالفیم! ما با فضای مجازی که آغاز به کار آن دست آمریکا باشد؛ مخالف بوده؛ هستیم و خواهیم بود. فضای مجازی آمریکایی قتلگاه دین، اخلاق؛ شرف و نظام است.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۵۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

قزوین_ به گزارش بسیج، مراسم گرامیداشت شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره ۳۸۵ شهید کارگری استان قزوین با حضور آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز، آیت الله اسلامی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه الوند و سایر مسوولان استانی در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) شهر الوند برگزار شد.

در این مراسم آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران ضمن تسلیت شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع) گفت: مجالس شهدا مجالس هدفمندی ست و حضور در این مجالس بیانگر این مفهوم است که ما نخواهیم گذاشت راه شهدا بی‌رهرو بماند.

 آیت الله سید احمد خاتمی اظهار کرد: در زمان جنگ با دشمنی مواجه بودیم که می‌خواست تهران را سه روزه تصرف کند؛ اما جوانانی که سن متوسط آنها ۱۵ الی ۳۰ سال بود با ایثار و از خودگذشتگی اجازه ندادند این امر محقق شود؛ امروز مدیون خون این شهدا هستیم و برگزاری این یادواره‌ها به خاطر آن است که یاد و نام آنها در ذهن ها باقی بماند.

 وی تاکید کرد: وظیفه مردم و نظام است که یاد آنها را زنده نگه دارند؛ شهیدان زنده اند و حیات آنها واقعی‌تر از حیات ماست و اعمال شهدا از بین رفتنی نیست و آنکه از دین و مکتب به جا مانده به برکت خون شهداست.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: در مرحله اول انقلاب بزرگ اسلامی (۱۵ خرداد ۱۳۴۲ ) و در مرحله دوم ( ۱۹ دی ۱۳۵۶) تا پیروزی انقلاب ۲۰۰ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب شده و این نظام مدیون خون این عزیزان است.

وی یادآور شد: متاسفانه بعضی‌ها خیز برداشتند که نام و یاد شهدا را نابود و از ذهن ها محو کنند؛ اما به یاری خداوند نخواهند توانست؛ دشمنان با ایجاد فتنه‌ها از جمله فتنه ۷۸ کوی دانشگاه؛ فتنه ۸۸ که ۸ ماه طول کشید؛ هدفشان براندازی بود و در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ که حرکتی کاملا صهیونیستی- آمریکایی بود بدون هیچ انکاری می‌گفتند؛ برای براندازی آمده‌ایم؛ اما نتوانستند کاری انجام بدهند.

آیت الله سید احمد خاتمی تصریح کرد: شارژ فضای مجازی دست آمریکا و بیگانگان است و این فضا برای براندازی انقلاب راه‌اندازی شده، برخی‌ها با حرف‌های ناپخته و نسنجیده می‌گویند که ما با فضای مجازی مخالفیم! چه کسی با فضای مجازی مخالف است؟ ما با فضای مجازی که آغاز به کار آن دست آمریکا باشد؛ مخالف بوده؛ هستیم و خواهیم بود. فضای مجازی آمریکایی قتلگاه دین، اخلاق؛ شرف و نظام است.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی امانت شهداست و به یاری خدا مردم تا آخرین قطره نفس پای انقلاب ایستاده‌اند؛ برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی توسط دشمن به ما تحمیل شده است؛ ما با جنگ ترکیبی" اقتصادی، سیاسی ،فرهنگی و رسانه‌ای"مواجه هستیم و چیزی که آنها را شکست داده ایستادگی و حضور مردم همیشه در صحنه است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از کارگران بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری "کارگران و خانواده‌هایشان نیمی از ایران هستند و حال این‌ها خوش باشد حال نیمی از ملت ایران خوش است" و به مسئولان سفارش کردند که مراقب این عزیزان باشند چون جهش تولید بدون مشارکت مردم و این عزیزان زحمتکش شکل نخواهد گرفت.

وی در پایان ابراز کرد: دشمنان با تحمیل سختی‌ها می‌خواهند مردم را ناامید و مأیوس کنند؛ ولی‌ مردم پای نظام و انقلاب هستند و سرمایه نظام، خون پاک شهیدان است و به یاری خداوند‌، اخلاص و فداکاری شهدا نخواهیم گذاشت که این نظام آسیب ببیند و این یادواره‌ها بیعت مجدد با شهدای عزیز و گرانقدر است. 

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار