لزوم استقرار آبفا در جزیره خارگ

عدم استقرار آبفا در جزیره خارگ معایب و آسیب های جدی بهداشتی و زیست محیطی به بار آورده است

کد خبر: ۹۳۵۲۹۲۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
  1. به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ: صبح امروز جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد آبفا کشور و استان در بخشداری ویژه خارگ برگزار شد.


    ناصر ابراهیمی بخشدار ویژه خارگ در این جلسه اظهار داشت: عدم استقرار آبفا در جزیره خارگ معایب و آسیب‌های جدی بهداشتی و زیست محیطی به بار آورده که این موضوع سبب نارضایتی عمومی در این جزیره گردیده است.  

     

    وی افزود: متاسفانه موضوع عدم استقرار آبفا در خارگ به یکی از مشکلات ریشه‌ای و دیرینه شهروندان جزیره خارگ تبدیل گردیده است. هم اکنون با توجه معضلات کنونی فاضلاب و محدودیت‌های تقسیم آب شرب در جزیره که بدون امکانات و تجهیزات تخصصی توسط شهرداری صورت می‌گیرد و همچنین درنظرگیری بافت قدیمی شهر خارگ، انتظار می‌رود مسئولین امر در شرکت آب و فاضلاب استان با دیدگاه و حساسیتی دوچندان نسبت به اهمیت این موضوع، مقدمات لازم را جهت استقرار در خارگ فراهم آورند.

     

    در ادامه عبدالمجید ستایشی مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ نیز اظهار داشت: صنعت نفت در کنار مردم آماده همکاری جهت استقرار آبفا و خدمات دهی به مردم شریف خارگ را دارند و در همین راستا روزانه ۲۵۰۰ مترمکعب آب رایگان بخش شهری را تامین و در اختیار شهرداری برای توزیع قرار می‌دهند.

     

    در پایان بهروز خواجه عضو شورای شهر خارگ اظهار داشت:  بعد از گذشت چندین سال هنوز مشکل استقرار آبفا در جزیره خارگ پابرجاست، خارگی‌ها هم همانند تمامی نقاط کشور خواستار استقرار آبفا در این جزیره هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار