خبرهای داغ:
حجت الاسلام رعایتی:

حضور در انتخابات ادامه راه خون شهداست

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان: دشمن به دنبال کم رنگ شدن حضور مردم پای صندوق های رای می باشد،پس باید با حضور حداکثری نقشه دشمن رو بر ملا کرده و مثل همیشه برای پیروزی و اقتدار کشورمان به میدان بیاییم.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۷۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

حضورحداکثری در انتخابات ادامه راه خون شهداست/حضور حداکثری برملا کردن نقشه دشمن

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در جمع کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار داشت: حضورحداکثری در انتخابات ادامه راه خون شهداست.

وی گفت: مردم سوریه در انتخابات اخیر نشان دادند سیاست های دولت حاکم را قبول دارند به همین دلیل بیش از ۹۵ درصد به رئیس‌جمهور منتخب خود بشاراسد رأی دادند.عامل موفقیت بشار اسد در سوریه گوش به فرمان بودن ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا بیان کرد: دشمن به دنبال کم رنگ شدن حضور مردم پای صندوق های رای می باشد،پس باید با حضور حداکثری نقشه دشمن رو بر ملا کرده و مثل همیشه برای پیروزی و اقتدار کشورمان به میدان بیاییم.

وی افزود: سه عنصر اصلی انقلاب اسلامی، دین، مردم و رهبری می باشد و عالمان، صاحبان سخن و اندیشمندانی که در بین مردم نفوذ کلام داشتند از همان روزهای ابتدایی انقلاب در صف اول قرار گرفتند تا اتصال این سه عنصر برقرار بوده، مردم در صحنه حاضر باشند و روز به روز قدرت انقلاب اسلامی بیشتر گردد. قدرت های بزرگ دنیا و دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدند که از راه های نظامی قادر نخواهند بود به انقلاب ضربه وارد کنند و لذا تنها راه، بر هم زدن اتصال عناصر انقلاب است.

رعایتی در پایان از همه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خواست برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح تلاش کنند تا انقلاب اسلامی مسیر پیشرفت خود را ادمه بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار