خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اجرای دو طرح برای حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات چهارمحال و بختیاری با تشریح برنامه های هفته کار و کارگر از اجرای دو طرح برای حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید خبرداد.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۲۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 214 شهید جامعه کارگری استان و 16هزار شهید کارگری کشور، اظهار کرد: دو شهید شاخص کشوری از جامعه کارگری استان چهارمحال و بختیاری می باشد که سردار شهید حسینعلی ترکی و سردار شهید رضا رحمانی می باشند و افتخاری برای این مرز و بوم محسوب می شوند.

سرهنگ پاسدار سلمان گنجی افزود: در هفته کار و تلاش برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این هفته و روز قشر بسیج کارگری پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها،  دو طرح ویژه با عنوان طرح شهید برونسی برای حمایت از کالای ایرانی و طرح شهید کریمی برای رفع موانع تولید در نظر گرفته شده است و اهتمام سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان نیز دراین راستاست.

گنجی خاطرنشان کرد: هم اکنون دو حوزه مقاومت بسیج کارگری با 17 پایگاه تابعه در سطح استان چهارمحال و بختیاری فعال می باشد.

وی با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری، گفت: نواخت زنگ کار و تلاش در واحدهای تولیدی استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، تجلیل از کارگران واحدهای نمونه تولیدی، تجلیل از خانواده معظم شهدای کارگری، غبارروبی و گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، کمک مؤمنانه از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

گفتنی است؛هفته کار و کارگر از پنجم تا 11 اردیبهشت می باشد، که 9 اردیبهشت (سالروز تدفین سردار شهید برونسی)روز بسیج کارگری و 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار