تجلیل فرمانده تیپ امام صادق(ع) از جانبازان مدافع حرم استان بوشهر بمناسبت روز جانباز

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر از جانبازان مدافع حرم استان بمناسبت میلاد حضرت عباس(ع) و روز جانباز تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۲۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرتیپ دوم پاسدار یداله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با جانبازان مدافع حرم استان بوشهر برادران مسعود محمدی، امید میرزایی و حاج اصغر نظرآقایی با تبریک ولادت امام حسین علیه‌السلام، حضرت ابوالفضل علیه‌السلام و امام سجاد علیه‌السلام، روز جانباز را به‌تمامی جانبازان عرصه‌ی عشق و ایثار تبریک گفت و بیان داشت: جانبازان، یادگاران روز‌های عشق و حماسه‌اند و باید به این نکته اشاره کرد که ارائه‌ی خدمت به شما جانبازان وظیفه‌ی کوچکی است در قبال ایثار و فداکاری و ازخود گذشتگی شما دلاورمردان، هرچند با ارائه‌ی این خدمات نمی‌توان جبران یک‌شب از حضور شما در سوریه را جبران کرد، زیرا شما باخدا معامله کردید و اجر اصلی را خداوند به شما خواهد داد.


کشاورز تصریح کرد: مدافعان حرم و کسانی که در برابر گروه‌های تکفیری و تروریستی مبارزه می‌کنند، مدافعان ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند.

وی افزود: درک احوالات این روز‌های جانبازان به ویژه جانبازان مدافع‌حرم سخت است، جانبازانی که دفاع از مقدسات و اسلام را حتی در خارج از مرز‌های ایران هم بر خود واجب دانسته و برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مسلمانان مظلوم به خارج از کشور رفتند.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار