خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه نینوا:

شهدا رشد یافته فرهنگ عاشورا هستند/دشمن با دو حربه تهدید و تحریف جلو آمده است

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا در مراسم یادواره شهدای بسیج ادارات، اصناف، کارگری و فرهنگیان شهرستان گمیشان بیان داشت: شهدا رشد یافته فرهنگ عاشورا هستند و ما باید از این مکتب درس بگیریم
کد خبر: ۹۳۱۹۲۰۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان؛ به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادواره شهدا بسیج ادارات، اصناف، کارگری و فرهنگیان شهرستان گمیشان با حضور سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا و مسئولین شهرستانی در کتابخانه ی عمومی این شهرستان برگزارشد


جانشین فرمانده سپاه نینوا در این مراسم گفت: دین اسلام بعد از قرنها به رهبری امام خمینی رحمة الله و بنیانگذار انقلاب اسلامی احیا شد. این انقلاب خود را متصل و آزاد و از نوع حکومت جمهوری اسلامی با شعار یکپارچه ملی نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی به دنیا شناخته شد و نوع جدیدی از حکومت را به وجود آورد. انقلاب اسلامی دارای سه ضلع؛ دین اسلام، ولایت و رهبری و مردم می باشد؛ این سه ضلع در کنار هم بقا انقلاب اسلامی را تضمین می کنند.


سرهنگ حسینی در خصوص فرهنگ شهادت و ایثارگری اذعان داشت: شهدا رشد یافته فرهنگ عاشورا هستند و ما باید از این مکتب درس بگیریم.


وی در ادامه افزود: دشمن بعد از 42 سال هیچگاه در مقابل انقلاب اسلامی ناامید و خسته نشده است؛ با دو حربه تهدید و تحریف جلو آمده و هیچگاه از تهدید دست بر نمی دارد ولو این که قدرت حمله نداشته باشد. در کنار این تهدیدات حربه تحریف را هم دارد؛ تحریف آن است که افتخارات و پیشرفت های یک کشور را ناچیز و بی ارزش جلوه دهند.


در پایان این مراسم حکم ستاد هماهنگی و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با امضای فرمانده سپاه نینوا و مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان به آقای کر مدیر آموزش و پرورش شهرستان گمیشان اهداء شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار