خبرهای داغ:

ذات آمریکا اصلاح پذیر نیست/ بازگشت به برجام با رفع کامل تحریم ها امکانپذیر است

شاهرود_مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از حوادث شکوهمند ماندگار در تاریخ بشریت است و ذات آمریکا اصلاح پذیر نیست.
کد خبر: ۹۳۱۸۳۰۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا برگزار شد، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ یکی از حوادث شکوهمند ماندگار در تاریخ بشریت است، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و بر روی کار آمدن حکومت اسلامی در ایران با رهبری مجاهدی عالم ثبت شد.
وی افزود: در ۱۹ بهمن سال ۵۷ نیز همافران ارتش با بیعت خود با امام راحل حرکت ماندگاری کردند.
رییس دفتر عقیدتی و سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا ادامه داد: در آن زمان حکومت پهلوی بر این باور بود که ارتش سلطنت طلب است و همافران نیروی هوایی ارتش با این بیعت تاریخی آن را برهم زدند.
وی با بیان اینکه ذات آمریکا اصلاح پذیر نیست، افزود: بنابه گفته رهبر معظم انقلاب بازگشت به برجام با رفع کامل تحریم‌ها امکانپذیر است.
امام جمعه موقت شاهرود گفت:زندگی حضرت زهرا (س) در اوج زهد و دوری از حرام الگویی برای همه مسلمانان است.
رییس دفتر عقیدتی و سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مردم با دقت کامل فردی انقلابی و ارزشی را برای فایق آمدن بر مشکلات انتخاب کنند.
در این هفته به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه دو از گلزار شهدای شاهرود تا گلزار شهدای گمنام این شهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا بین نیرو‌های مسلح شاهرود برگزار شد که از نفرات برتر در نمازجمعه با حضور سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور و فرمانده تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان و امام جمعه موقت شاهرود با اهدای لوح از آن‌ها تقدیر شد.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار