دیدار علمای اهل سنت گناوه با فرمانده سپاه شهرستان گناوه

ائمه جمعه و جماعات اهل سنت گناوه با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار ودر این نشست بر وحدت وهمدلی وخدمت گزاری به مردم و نظام اسلامی وهوشیاری در مقابل دشمنان تاکید شد
کد خبر: ۹۳۰۴۶۳۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) این شهرستان  در این دیدار گفت:: در این منطقه از دوران‌های گذشته  اهل سنت و شیعیان  برادرانه و متحد در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند به صورتی که هیچگاه اختلافات مذهبی موجب جدایی آنان از یکدیگر نشده است.
سرهنگ  پاسدار شهسوار حاجی پور گفت:: اهل سنت در کنار برادران شیعه خود همواره در مسائل مختلف  حضور داشته اند و  شهدایی را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده‌اند.

وی افزود: امروز هم نیاز ما وحدت است ولازم است  درادامه این مسیر هوشیار باشیم و با دسیسه‌های  وبرنامه‌های دشمن برای از بین بردن این وحدت وهم دلی اگاه باشیم.
دیدار علمای اهل سنت گناوه با فرمانده سپاه شهرستان گناوه
وی بیان داشت: امروز در گناوه وسراسر کشور این وحدت به خوبی وجود داردو تمام تلاش  دشمن برهم زدن این وحدت هست تا به اهداف سوء خود دست یابد.
دیدار علمای اهل سنت گناوه با فرمانده سپاه شهرستان گناوه
فرمانده سپاه گناوه خاطر نشان کرد به برکت انقلاب برادری بین شیعه و سنی محکمتر شده و ان شاءالله که این برادری بیشتر شود.

در ادامه امام جمعه اهل سنت گناوه گفت::درطول تاریخ اسلام دشمنان همیشه خط ان‌ها مشخص بوده است.. وی با اشاره به تشکیل گروه خوارج گفت:: امروز هم داعش بازمانده‌هایی از  فکر خوارج هستند وان افکار مخرب خوارج نیز هنوز در میان منافقان و گروه نابود شده داعش وجوددارد.
 شیخ محمد فاروقی امام جمعه مسجد حسنین با اشاره به تلاش‌های  شهید حاج قاسم سلیمانی در نابودی داعش، ابراز داشت: اهل سنت هیچ وقت از داعش استقبال نکرده چرا که داعش بویی از اسلام نبرده بود.
وی با اشاره به تبلیغات دشمن در زمینه جنگ سنی وشیعه گفت:: هیچ وقت چنین جنگی نبوده وتمام برنامه‌های ما براساس تعامل وهمکاری و نزدیک شدن تفکر اهل سنت وشیعه و حمایت ازنظام اسلامی  می‌باشد.
دیدار علمای اهل سنت گناوه با فرمانده سپاه شهرستان گناوه
فاروقی افزود:ماتلاش داشته و سعی می‌کنیم  در همه زمینه‌ها در کنار برادران شیعه همکاری داشته  وجوانان ما، زنان ومردان ما  در تمامی  برنامه‌ها در کنار برادران وخواهران شیعه حضور دارند.
دیدار علمای اهل سنت گناوه با فرمانده سپاه شهرستان گناوه
وی حضور جوانان، زنان ومردان اهل سنت را در کنار جوانان، زنان ومردان شیعه در برنامه‌های فرهنگی، سیاسی. ورزشی و. ستود وگفت هیچ گونه مشکلی در این زمینه‌ها وجود ندارد.
امام جمعه اهل سنت گناوه اضافه کرد: وحدت ویکدلی بین شیعه واهل سنت خواسته همیشگی ما می‌باشد و لازم است  به خوبی از نیت دشمن و اهداف تفرقه انگیز ان جهت ضربه زدن به دین اسلام و مسلمانان اگاه باشیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات