خبرهای داغ:

ایجاد پایگاه بسیج در پارک علم و فناوری استان سمنان

در جلسه کلینیک صنعت یار شهرستان شاهرود، ایجاد پارک علم و فناوری استان سمنان مرکز شاهرود تصویب شد.
کد خبر: ۹۳۰۳۱۵۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه کلینیک صنعت یار در پارک علم و فناوری استان سمنان مرکز شاهرود با حضور فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری، مسئول بسیج مهندسین، عارضه یاب شرق استان سمنان و نماینده بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود در این مرکز برگزار شد.
در این نشست جعفر اسماعیلی فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری با اشاره به ظرفیت جوانان در علم و پژوهش و فعالیت پارک علمی فناوری استان اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان و توان و ظرفیت علمی پژوهشی پارک علم و ضرورت دانش بنیان شدن اقتصاد و تکیه بر فناوری‌های نوین در صنعت و استفاده از تسهیلات و حمایت‌های مالی پارک علم و فناوری و معاونت علمی ریس جمهور و صندوق رشد و صندوق توسعه و حمایت از نخبگان علمی و جلوگیری از فرار مغز‌ها و ضرورت نگاه نو آورانه و استفاده از فناوری‌های جدید و خلاقانه در اقتصاد از جمله زمینه‌های موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
در این نشست مقرر شد، جلسه‌ای با حضور ۵ واحد صنعتی که مسائل و مشکلات آنان مرتبط با پارک علم و فناوری استان می‌شد برگزار شود.
همچنین رایزنی راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج در پارک علم و فناوری استان با محسن نظری ریاست پارک علم و فناوری استان مطرح و وی نظر مساعد برای این موضوع داشته و مقرر شد اقدمات این کار فراهم شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار