خبرهای داغ:

توزیع 900 دست لباس ورزشی توسط سپاه گنبدکاووس

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: در قالب ششمین رزمایش همدلی و «کمک مومنانه» با همکاری بسیج دانش‌آموزی 900 دست لباس ورزشی گرم بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۰۱۶۴۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گنبدکاووس سید یحیی قاضوی ظهر امروز در برگزاری ششمین رزمایش کمک مومنانه در مسجد عباسی شهرستان اظهار کرد: از ابتدای شیوع  کرونا تاکنون بسیج دانش آموزی شهرستان شش مرحله «کمک مومنانه» در قالب‌های مختلف انجام داده و این رزمایش‌ها تا پایان بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.


وی تصریح کرد: پویش‌های کمک‌های مومنانه در قالب‌های «قلک کریمانه»، «کمک‌های مساوات»، «هر کاسب یک دانش‌آموز»، «همکلاسی مهربان من، «نذر هوشمند» و در این مرحله تهیه و توزیع لباس و پوشاک با همکاری بسیج سازندگی انجام شده است.


جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در هر یک از بسته‌ها ۶ دست لباس در سایزهای سنین هفت سال، ۱۰ تا ۱۳ سال و ۱۵ سال تهیه شده که توسط سرگروه‌های «شهید بهنام محمدی» بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.
وی بیان کرد: ارزش ریالی این لباس‌ها به طور میانگین از ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان بوده و امروز این ۹۰۰ دست لباس به ارزش ۹۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

رسالت بزرگ بسیج دانش آموزی تربیت دانش آموزان انقلابی همانند «شهید سلیمانی» است
امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: بزرگترین رسالت بسیج دانش‌آموزی تربیت دانش‌آموزان انقلابی باشد تا در مسیر شهیدانی همچون «سردار شهید سلیمانی» و «شهید فخری‌زاده» قدم بردارند.


وی تصریح کرد: طرح «شهید بهنام محمدی» یکی از طرح‌های خوب مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده که در آن مسجد، مدرسه و منزل در کنار امام جماعت مسجد محل مورد توجه است تا ارتباط فرزندان با مسجد تقویت شود.
حجت الاسلام محمود ترابی خاطرنشان کرد: هدف مهم بسیج دانش‌آموزی با کمک اولیا و معلمان تربیت مدیران همه جانبه انقلابی برای آینده کشورمان است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار