خبرهای داغ:
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی در مجلس:

قانون گذاری مجلس در تقویت قدرت دفاعی کشور مؤثر است

منتظری گفت: قانون و نظارت دو بال پرواز مجلس شورای اسلامی است و قانونگذاری مجلس نقش به سزایی در تقویت قدرت دفاعی کشور داشته است.
کد خبر: ۹۳۰۰۸۶۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، غلامرضا منتظری  شنبه ۱۵ آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امام (رحمه الله علیه) فرمودند مجلس شورای اسلامی در راس امور است و این عبارت کوتاه و معنادار است و همچنین مقام معظم رهبری فرموند: مجلس خانه ملت است و صدای ملت را باید در خانه ملت شنید.
 
 
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دوران دفاع مقدس جزو دوران درخشان نظام و به عنوان برترین دوره نظامی جهان مطرح است، این دوران زیباترین دوره دفاعی در دنیا است که پسوند مقدس به خود گرفته و این پسوند نشانه اوج و شکوه آن است.
 
 
منتظری بیان کرد: مجلس دوبال پرواز قانون و نظارت دارد و قانونگذاری مجلس شورای اسلامی نقش به سزایی در تقویت قدرت دفاعی کشور داشته است، لوایح و قوانین در رابطه با نقش آفرین های دفاع مقدس نقش دیگری است که مجلس در دوران دفاع مقدس برعهده داشته است.
 
 
وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی موظف است که از این دوران سترگ و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی دفاع کند و مجلس در این راستا نقش به سزایی داشته است.
 
 
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی از سال 59 تا 68 صدها لوایح در حوزه دفاه مقدس از خود به جای گذاشته است.
 
 
منتظری افزود: مجلس به عنوان یک نهاد مردمی باید همراه مردم باشد و همراهی مجلس در راستای حمایت و ماندگاری حماسه مردم است.
 
 
وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس بیش از 50 شهید از مجلس شورای اسلامی به شهادت رسیدند و غافله سالار شهدای مجلس شهید چمران است که برای دفاع از ارزش های اسلامی آسین همت بالا زده است.
 
 
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دفاع مجلس شورای اسلامی تنها به عرصه دفاع مقدس محدود نشده است و مجلس پس از این دوران نیز نقش دفاعی خود را انجام داده است.
 
 
منتظری، نقش دفاعی مجلس شورای اسلامی پس از دوران دفاع مقدس را قابل تحسین دانست و یادآور شد: مجلس شورای اسلامی پس از دوران دفاع مقدس از جبهه مقاومت که در منطقه شکل گرفت حمایت های خوبی داشته است.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار