۲میلیارد تومان بسته معیشتی میان نیازمندان استان بوشهر توزیع شد

فرمانده سپاه امام صادق(ع) از توزیع ۵هزار بسته معیشتی به ارزش ۲میلیارد تومان میان نیازمندان خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون افزون بر ۲۱۳هزار بسته غذایی توسط گروه‌های جهادی استان بوشهر توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۰۰۷۱۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مرحله سوم رزمایش همدلی، کمک‌های مومنانه و اکرام علوی در استان بوشهر ادامه یافت و امروز توسط دست‌اندرکاران مسجد ولایت بوشهر 5 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در شهرها و روستاهای استان بوشهر توزیع شد.
سردار علی رزمجو در حاشیه اجرای مرحله سوم رزمایش همدلی، کمک‌های مومنانه و اکرام علوی با قدردانی از مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر در رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا اظهار داشت: کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان بوشهر به نیازمندان همچنان ادامه دارد و امروز از سوی دست‌اندرکاران مسجد ولایت بوشهر مرحله سوم رزمایش همدلی، کمک‌های مومنانه و اکرام علوی اجرا شد.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: در اجرای این برنامه 5 هزار بسته غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه‌فرنگی و دیگر مایحتاج عمومی به ارزش هر بسته 400 هزار تومان توسط گروه‌های جهادی در شهرها و روستاها میان افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.
وی با بیان اینکه این بسته‌ها توسط بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و مردم نیکوکار بوشهری تهیه شده است خاطر نشان کرد: 5 هزار بسته مواد غذایی به ارزش 2 میلیارد تومان بر اساس لیست تهیه شده توسط دست‌اندرکاران مسجد ولایت بوشهر و گروه‌های جهادی میان افراد مورد نظر توزیع می‌شود.
سردار رزمجو از توزیع بیش از 213 هزار بسته معیشتی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا، بسیجیان استان بوشهر ضمن مشارکت در برنامه‌های مختلف مقابله با ویروس کرونا با حرکت‌های جهادی نقش مهمی در تامین و تهیه مواد غذایی افراد نیازمند داشته‌اند به‌گونه‌ای که تاکنون افزون بر 213 هزار بسته مواد غذایی در اختیار نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در شهرها و روستاها قرار گرفته است.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تاکید کرد: تا زمانی که ویروس منحوس کرونا، نابود نشده است این کمک‌ها و فعالیت‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر ادامه دارد.
عضو هیئت امنای مسجد ولایت بوشهر هم با قدردانی از همکاری مردم خیر و نیکوکار بوشهری اظهار داشت: در اجرای مرحله سوم رزمایش همدلی، کمک‌های مومنانه و اکرام علوی با همکاری و کمک بنیاد مستضعفان، بنیادی علوی و خیران بوشهری 5 هزاربسته میان نیازمندان توسط گروه‌های جهادی مسجد ولایت بوشهر توزیع شد.
سیدمحمدصادق هاشمی ارزش این بسته‌ها را افزون بر 20 میلیارد ریال دانست و افزود: این بسته‌های مواد غذایی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرها و روستاهای استان بوشهر در حال توزیع است.
وی بیان کرد: مرحله چهارم رزمایش همدلی، کمک‌های مومنانه و اکرام علوی ماه آینده توسط مسجد ولایت بوشهر اجرا و بسته‌های معیشتی میان افراد نیازمند در شهرها و روستاها توزیع می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات