خبرهای داغ:
در بازدید اصحاب رسانه و مطبوعات عنوان شد:

کشت و صنعت شهرکرد قادر به تولید540هزار قطعه مرغ در دوره است

مدیران شرکت کشت و صنعت شهرکرد، با تأکید بر تحقق شعار جهش تولید، تأمینِ آب و نهاده و کوتاه کردن دست دلالان را از مسئولان مطالبه دارند.
کد خبر: ۹۲۸۸۶۲۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعتی و در راستای مصوبات قرارگاه رسانه ای جهش تولید سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، بررسی مشکلات شرکت کشت و صنعت شهرکرد با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد.

سرهنگ پاسدار البرز للگانی افزود: با توجه به اینکه در دو جنگ اقتصادی و رسانه ای استکبار جهانی به سرکردگی ایالات متحده آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داریم، سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری با راه اندازی بازدیدهای رسانه ای از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، سه هدف عمده را دنبال می کند که یکی از آنها خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای است که با هدف ناامیدکردن مردم صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه با نمایش واحدهای صنعتی و تولید انبوه آنها می توانند بخشی از توطئه های دشمنان را خنثی کنند و امید را به جامعه تزریق نمایند.

للگانی خاطرنشان کرد: بحث بعدی معرفی واحدهای صنعتی و تولیدی استان است و معرفی کالاها و محصولات تولیدی آنها برای خرید عموم مردم استان و کشور عزیزمان می باشد.

وی گفت: نکته سوم بیان مطالبات و خواسته های صاحبان و مدیران این صنایع می باشد که طبق فرمایش حضرت آقا امیدواریم به این هدف دسترسی پیدا کنیم.

مهندسی محمد علیزاده رئیس شرکت کشت و صنعت شهرکرد در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: این شرکت توان تولید 540هزار قطعه مرغ گوشتی در هر دوره ی حدوداً دوماهه را دارد و یکی از بزرگ ترین مرغداری های تولید مرغ گوشتی کشور است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات این واحد تولیدی، تأمین نهاده های دام و طیور و تأمین آب مصرفی و رفع موانع اداری تولید را از مسئولین استانی و کشوری خواستار شد و افزود: با توجه به این مشکلات نمی توانیم از ظرفیت کامل شرکت استفاده کنیم و از مسئولین محترم کشور خواهشمندیم با توجه به اینکه ما در جنگ اقتصادی هستیم کمک کنند که واحدهای تولیدی بتوانند با همه ظرفیت کامل کار کنند، خصوصاً واحدهایی مثل این شرکت که توان تولید برای صادرات هم دارند، حمایت شوند تا بتوانند تولید کشور را پوشش دهند و هم بخشی از تولیدشان را صادر کنند که می تواند ارزآوری برای کشور هم داشته باشد.

مهندس ایوب اشراقی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شهرکرد هم در این بازدید رسانه ای اظهار کرد: این شرکت به عنوان یکی از بزرگ ترین مرغداری های گوشتی سطح استان و همچنین جزء بزرگ ترین مرغداری های کشور محسوب می شود،که با توجه به نامگذاری سال جهش تولید از طرف حضرت آقا ، تمام توان خود را در بحث تولید مرغ بکار گرفته است؛ اما متأسفانه در بحث تأمین نهاده دچار مشکل است.

وی افزود: با توجه به اینکه بهترین و باکیفیت ترین مرغ استان در این مجموعه تولید می شود، از مسئولین خواهشمندیم نهاده برای مرغداران سطح استان تأمین کنند تا اکثر مردم که از توان مالی آنچنان خوبی نیز برخوردار نیستند و مخصوصاً در این جنگ اقتصادی اگر دسترسی به گوشت قرمز برایشان سخت است، بتوانند از گوشت سفید با قیمت های خیلی مناسب استفاده کنند.

اشراقی خاطرنشان کرد: ما بعنوان یک فرد ایرانی در زمینه تولید مرغ دوست داریم توانمندی خودمان را عرضه کنیم و خدمتی به مردم داشته باشیم.

کوتاه کردن دست دلالان از بازار نهاده های دام و طیور از دیگر خواسته های این مدیر واحد تولیدی در استان چهارمحال و بختیاری بود.

به گزارش بسیج؛ مجموعه کشت و صنعت شهرکرد که در جاده شهرکرد – سامان واقع شده، ۳۴۰ هکتار وسعت دارد، که به علت کمبود نهاده‌های دامی، آب شرب و موانع دیگر، تنها 5فارم از ۱۵ فارم موجود آن مشغول به فعالیت می باشد و علیرغم ظرفیت تولید 540هزار قطعه مرغ گوشتی در هر دوره، فقط 100هزار مرغ در آن تولید می شود، که ورود مسئولان به این عرصه و کمک به حل مشکلات در سال جهش تولید را می طلبد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار