خبرهای داغ:

مانور واکنش در شرایط اضطراری آتش‌سوزی در مرکز انتقال نفت امام تقی

مانور "واکنش در شرایط اضطراری آتش‌سوزی" در مرکز انتقال نفت امام تقی منطقه شمال‌شرق به مدت ۳۳۰ نفر ساعت توسط واحد اچ. اس.‌ای برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۵۵۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مسئول ایمنی و آتش نشانی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق شاهرود آمادگی کارکنان مرکز انتقال نفت امام تقی را در حد مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این مانور‌ها با هدف سنجش میزان آمادگی واقعی همکاران و مشاهده بازخورد آموزش‌های ارائه شده در مانور‌های قبلی برگزار می‌شود.
سیدمحسن میرشجاع ادامه داد: در این مانور، ابتدا محل حریق فرضی به مسئول شیفت اطلاع داده شده و سپس آژیر خطر به صدا درآمد و همزمان با این کار نحوه واکنش کارکنان و اقداماتی که انجام می‌دهند بررسی و ارزیابی شد.
وی خاطرنشان کرد: در پایان با حضور رئیس مرکز انتقال نفت، کارکنان عملیات، آتش‌نشان مرکز، پزشکیار، راننده آمبولانس و سایر افراد حاضر در مانور، جلسه‌ای برگزار تا نقاط قوت و قابل بهبود بررسی و پیشنهادات لازم برای رفع مشکلات موجود ارائه گردد.
مسئول ایمنی و آتش نشانی منطقه شمال‌شرق همچنین از بازدید مراکز انتقال نفت و تأسیسات این منطقه خبر داد و اظهار داشت: در این بازدید، نحوه صدور پرمیت به کارکنان بازآموزی شده و مراتب استفاده از تجهیزات فردی توسط کارکنان مرکز مورد بررسی قرار گرفت.
میرشجاع بررسی مشکلات مرتبط با اچ. اس. ای، نقاط قوت و قابل بهبود مراکز انتقال نفت و تأسیسات را از جمله اهداف این بازدید‌ها برشمرد و گفت: رعایت استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و رفع نواقص بازدید‌های قبلی از جمله نقاط قوت بازدیدهاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار