بیانیه سازمان بسیج اساتید و طلاب سپاه کربلا:

اهانت به مقدسات مسلمانان نشانه‌های افول قدرت‌های استکباری است

سازمان بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون سپاه کربلا در پی اقدام وقیحانه یک نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۳۸۴۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  سازمان بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون سپاه کربلا در پی اقدام وقیحانه یک نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«یریدون لیطفؤا نور الله بافواههم و الله متمّ نوره و لو کره الکافرون» صف/۸
آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند، ولی خداوند نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند.
 
اقدام وقیحانه و شرم‌آور باز نشر کاریکاتور‌های اهانت‌آمیز به ساحت مقدّس پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمّد صلی الله علیه و اله و توهین به ارزش‌های بالا و والای اسلامی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان توسط مسولان نشریه گستاخ، متعصّب «شارلی ابدو» موجب تألّم خاطر گردید و قلب جهان اسلام، موحّدان و احرار عالم را جریحه‌دار نموده است.
 
بی شک این اقدام شنیع و حرکت رذیلانه و موهن گرچه به ظاهر توسط یک نشریه فرانسوی و به بهانه‌ی آزادی بیان صورت پذیرفته است ولکن اقدامی هماهنگ شده در رأستای طرح‌ها و اقدامات خصمانه آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل و جبهه غرب در مواجهه و مقابله جریان مقاومت، گسترش فرهنگ و مکتب نورانی اسلام و ایجاد اسلام هراسی و ظهور تمدّن اسلام و برهم خوردن نظام جهانی آمریکا می‌باشد. زهی خیال باطل که این توهین‌ها بتواند موجب کاهش توسعه اسلام گشته، بلکه این خود عاملی برای تقویت توجّه به دین مبین اسلام و حرکت به سمت صدور پیام حیات بخش اسلام ناب به سراسر گیتی خواهد شد، چرا که «الاسلام یعلو و لا یعلی علیه» و «والله غالب علی امره».
 
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان مازندران با تأسّی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... العظمی الامام خامنه‌ای «مدظله العالی»، ضمن محکوم نمودن این حرکت مذبوحانه، اعلام می‌دارد:

۱- آمریکا و صهیونیسم بین الملل و اذناب حقیر آن‌ها در فرانسه بدانند که زمان حکومت آنان بر مستضعفان جهان بسر آمده و جهانیان شاهد افول قدرت‌های استکباری می‌باشند.
 
۲- از همه وجدان‌های آزاده بویژه مسلمانان جهان درخواست می‌گردد ضمن هوشیاری کامل و با اتحاد و همبستگی، در مقابل این نقشه شوم ایستادگی نموده و ضمن اعتراض، مانع تکرار آن شوند.
 
۳- مبلّغان و علما، اساتید دانشگاه‌ها در سرار کشور و جهان، باید صدای خود را در محکومیت اینگونه توهین‌ها بالا برده و پشت پرده‌های پیچیده و کینه‌توزانه صهیونیسم بین الملل و اسکتبار جهانی را افشاء نمایند.
 
۴- مسئولان ذی‌ربط، علی الخصوص دستگاه دیپلماسی کشور، ضمن محکوم نمودن این اهانت صورت گرفته و اظهارات وقیحانه رییس جمهور فرانسه، اقدام لازم در دفاع از اسلام و نماد‌ها و مقدّسات آن را بعمل آورده و خواهان محاکمه و مجازات مسئولینِ دست اندر کار نشریه مزبور شوند.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار