معاون سیاسی سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

در پشت پرده اهانت به مقدسات اسلام دست‌های رژیم صهیونیستی و استکبار وجود دارد

معاون سیاسی سپاه کربلا اقدام مجرمانه مجله فرانسوی را کار یک جریان استکباری و صهیونستی دانست و بیان کرد: این فرافکنی‌ها و توهین‌ها جز آنکه افکار مردم منطقه را به غیر از جریان رژیم غاصب اسرائیل معطوف کنند، چیز دیگری نیست.
کد خبر: ۹۲۷۴۲۶۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
محمد اکبرزاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تسلیت و تعزیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با اشاره به اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، گفت:‌اهانت این نشریه در ۱۲ شهریور ماه بعد از ۵ سال که یک هتاکی را نسبت به مقدسات داشت دوباره تکرار شد.

کارشناس سیاسی و تحلیلگر مسائل منطقه‌ای با بیان این مطلب که کار نشریه شارلی ابدو زیرسوال بردن مذاهب و ادیان است، افزود:‌دقیقا یک روز قبل از دادگاه کسانی که دفتر این نشریه را به آتش کشیدند، این هتاکی انجام شد، و سردبیر هتاک این نشریه موهن گفته بود ما خواستیم بفهمانیم که ما یک مجله آزادیخواه هستیم و هیچ فشاری نمی‌تواندمانع آزادی بیان ما شود.

معاون سیاسی سپاه کربلا در ادامه به عامل اصلی این اهانت پرداخت و گفت:‌رژیم صهیونیستی که یک روز در کمپ دیوید می‌توانست به مدت ۶ روز اعراب منطقه را به زانو در بیاورد امروزه به واسطه جریان مقاومت ضعیف و ناتوان شده است که کشور‌هایی مثل امارات برای تنفس مصنوعی و حیات ننگین این رژیم پادویی می‌کنند.

این تحلیلگر مسائل منطقه‌ای در همین رابطه اضافه کرد: اهانت نشریه فرانسوی ابزاری برای منحرف کردن افکار عمومی مردم منطقه بود تا فشار‌هایی که بر روی اقدامات خائنانه امارات بود را کاهش داده و حواس مردم منطقه را از برنامه‌های رژیم غاصب صهیونیستی پرت کند.

معاون سیاسی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به پیام رهبرمعظم انقلاب در محکوم کردن این اقدام مجرمانه اشاره کرد و افزود:‌در پیام حضرت آقا آمده است که این اقدام به بهانه آزادی بیان عوامفریبانه و مردود است ودرست در راستای پاسخ به رئیس جمهور فرانسه است که وقتی از مکرون درباره اهانت نشریه پرسیدند گفته بود بخاطر آزادی بیان است، اما وقتی درباره مسئله‌ای مثل هلوکاست از او پرسیدند که چرا آزادی بیان برای این موضوع نیست، سکوت کرد و پاسخی نداد.

اکبر زاده در ادامه اقدام مجرمانه مجله فرانسوی را کار یک جریان استکباری و صهیونستی دانست و بیان کرد: این فرافکنی‌ها و توهین‌ها جز آنکه افکار مردم منطقه را به غیر از جریان رژیم غاصب اسرائیل معطوف کنند، چیز دیگری نیست.

کارشناس سیاسی و تحلیلگر مسائل منطقه‌ای با تاکید بر اینکه باید تمامی ادیان و مذاهب در جهان بر علیه این اقدام هتاکانه بایستند و آن را محکوم کنند، یادآور شد:‌در سال‌های گذشته شاهد بودیم که علاوه بر مسلمانان سایر ادیان هم بر علیه هتاکی‌ها اعتراض کردند و امروزه هم باید این اتفاق رقم بخورد.

اکبرزاده در سخنان پایانی خود با اشاره به اینکه فقط یک نشریه در فرانسه دست به این اقدام هتاکانه نزده است بلکه جریانی در فرانسه هست که بازنشر کننده این هتاکی می‌باشد، تاکید کرد:‌امت حزب الله، جهان اسلام و سایر مذهب دیگر باید در مقابل این عمل سخیف برخورد قاطع کننده داشته باشند تا این جریان دیگر نتواند به مقدسات اسلام توهین کند.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار