بیانیه سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا:

درخواست احضار سفیر فرانسه به وزارت خارجه/اهانت به پیامبر اسلام گناهی نابخشودنی است

سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در پی اقدام وقیحانه یک نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۵۰۵۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در پی اقدام وقیحانه یک نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دین جامع و نورانی اسلام ، آخرین و صحیح ترین چراغ هدایت بشر به سمت کمال حقیقی توسط پیامبر مکرم اسلام و مسلمین به نوع بشر از طرف خداوند متعال ابلاغ و ارسال شد ، مقام والا و ارزشمند آخرین پیامبر اولوالعظم بر کسی پوشیده و پنهان نیست ، نبی مکرم اسلام به درستی و تمام و کمال در ماموریت خود از سوی آفریدگار بزرگ فائق آمدند و بنیانی ابدی بنا نهادند تا انسان به ذات پاک و سرشت خویش بر طبق دستورات الهی به سرانجام مقصود برسد .توهین به مقام والای پیامبر اسلام گناهی نابخشودنی و غیر قابل چشم پوشی است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران اقدام زشت ، تحریک کننده ، کینه توزانه و غیر قابل بخشش مجله( شارلی ابدو) فرانسوی در باز نشر کاریکاتور ساختگی از نبی مکرم اسلام ، بنیانگذار دین اسلام و به تمسخر گرفتن ایشان را به شدت محکوم می کند .

دین اسلام همواره با دسیسه ها ، توهین ها و نیرنگ های فرهنگ های منحط غربی روبرو بوده است و همواره توسط این افراد ، گروه ها مورد هجمه قرار گرفته است ، کینه و عناد سیاست مداران و سیاست گذاران غربی با اسلام ناب محمدی و ترس از اجرای قوانین اسلامی و فراگیری اجرای آن در نظامات سیاسی اسلامی در کشور های اسلامی ، در زمان های مختلف وجود داشته است که همواره کشور های اسلامی را گزیده و مورد ستم و زور و سلطه قرار داده است.

همین کشور های غربی و طرفداران فرهنگ غربی و معاند با اسلامگروه های تروریستی را در کشور های اسلامی بنیان نهادند که به نام اسلام محمدی ، دست به کشتار مسلمانان بزنند و چهره نورانی و رحمانی اسلام را تیره ، سیاه و خشن نشان دهند.

ما جوانان بسیجی دانشگاهی دانشگاه های استان مازندران چنین توهین بزرگی را تحمل نکرده و نمی کنیم ، بر کید شیاطین واقفیم و آن را درهم می کوبیم، خواسته ی ما پیگیری این مسئله بزرگ از طریق اقدامات سیاسی دیپلماتیک از دولت و دستگاه وزارت خارجه می باشد.

در باب این موضوع ، احضار رسمی سفیر فرانسه در تهران باید در دستور کار قرار گیرد و همچنین با مسئله به گونه ای برخورد شود که هیچ فرد و نهادی جرئت اهانت به مقدسات دین اسلام و مسلمین و دیگر ادیان را نداشته باشند .

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار