خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

وظیفه بسیجیان در پایگاه‌ها کارکرد فرهنگی، اجتماعی، انقلابی، آموزشی و دفاعی در مسجد است

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه اگر همه کنار هم باشیم به طور قطع اتفاقات خوبی می‌افتد، گفت: وظیفه بسیجیان در پایگاه‌ها کارکرد فرهنگی، اجتماعی، انقلابی، آموزشی و دفاعی در مسجد است.
کد خبر: ۹۲۶۷۸۲۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰

وظیفه بسیجیان در پایگاه‌ها کارکرد فرهنگی، اجتماعی، انقلابی، آموزشی و دفاعی در مسجد استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در همایش مشترک ائمه جماعت، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‌های حوزه شهید خادم پر همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بیانیه گام دوم اظهار داشت: بسیجیان در پایگاه‌ها انس خود را با مسجد تقویت کنند.

وی با بیان اینکه در همدان ارتباط امام جماعت، هیئت امنا و پایگاه بسیج بسیار خوب و تقویت‌کننده است، گفت: باید این الگو را به سایر محلات و مساجد تعمیم دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مسجد سنگر است، تصریح کرد: بسیجیان با هدایت ائمه جماعت و هیئت امناء در چند ماه گذشته مسجد را به سنگر تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه بسیج تک بعدی نیست، گفت: بسیجیان در مساجد به همه ابعاد از جمله تولید ماسک، کنترل تردد امنیت، کمک مومنانه و ... گرامیداشت شعائر مناسبت‌های مذهبی و انقلابی توجه کردند.

بقایی با بیان اینکه اگر همه کنار هم باشیم به طور قطع اتفاقات خوبی می‌افتد، گفت: وظیفه بسیجیان در پایگاه‌ها کارکرد فرهنگی، اجتماعی، انقلابی، آموزشی و دفاعی در مسجد است.

وی ادامه داد: اگر هیئت امنا به بسیجیان کمک نکند و مانع ایجاد کند و مسجد برای بسیجیان رقیب ایجاد کند کار گره می‌خورد و پیشرفت حاصل نمی‌شود و دغدغه مقام معظم رهبری زمین می‌ماند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه هرجا همه ارکان مسجد کنار هم بودند کار به خوبی پیش رفته است، گفت: هیئت امنا نیروهای جوان بسیجی را به خوبی هدایت و حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات