خبرهای داغ:

نمایشگاه عکس مجازی دفاع مقدس درشاهرود برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از برگزاری نمایشگاه عکس درفضای مجازی همزمان با عملیات مرصاد خبرداد.
کد خبر: ۹۲۵۹۲۰۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
نمایشگاه عکس مجازی دفاع مقدس درشاهرود برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست برنامه‌ریزی ویژه اجرای برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با هنرمندان انجمن هنر‌های تجسمی در سالن جلسات این اداره برگزار شد.
در این نشست رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ضمن اشاره به اهمیّت شأن و منزلت هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان یکی از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: با توجه به شروع موج دوم شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، لازم است تأکید بیشتر اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در فضای مجازی باشد.
وی افزود: بزودی نمایشگاه مجازی آثار مرتبط با جنگ و دفاع مقدس هنرمندان هنر‌های تجسمی شهرستان، به عنوان یکی از برنامه‌های مصوب شده انجمن هنر‌های تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود به منظور گرامیداشت عملیات مرصاد که در پنجم مردادماه سال ۱۳۶۷ در منطقه اسلام آباد غرب، آغاز و در نهایت به انهدام نیرو‌های سازمان مجاهدین خلق انجامیده بود، برگزار می‌شود.
در این نشست برنامه‌های انجمن هنر‌های تجسمی شهرستان به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند دفاع مقدس، پیشنهاد، بررسی و جهت چگونگی اجرای برنامه‌های مد نظر تصمیم‌گیری شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار