خبرهای داغ:

افتتاح پروژه انتقال آب در شهرستان سرخه در یک ماه آینده

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه گفت: تاکنون در این پروژه 20 میلیارد تومان هزینه شده است و تا هفته دولت افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۸۶۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۱
مجید فیض در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه در خصوص پروژه حذف قبوض آب اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان سرخه حدود ۶۵ درصد شماره‌های تلفن همراه مشترکین ثبت شده و حدود ۳۰ یا ۳۵ درصد باقیمانده است که انتظار ما این است، مشترکین در صورت عدم دریافت پیامک به شرکت آب و فاضلاب جهت پیگیری امر مراجعه نمایند.
وی با اشاره به اینکه یک سامانه پیامکی در شرکت آبفا تنظیم شده است که مشترکین می‌توانند شماره تلفن خود را ثبت کنند افزود: این شماره در قبوض آب هم نوشته شده و توضحیح مربوط به نحوه ثبت نام نیز در ذیل آن آمده است. تقاضای ما از مردم این است تا هرچه سریع‌تر نسبت به آن اقدام نمایند و در کنار پیامک می‌تواند از طریق پورتال آب و فاضلاب خدمات دریافت کنند.
رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه تصریح کرد: این سامانه خدمات خوبی در خصوص بدهکاری و قطعی آب به مشترکین ارائه کرده و می‌تواند از بسیاری از مراجعات مردمی بکاهد.
فیض در خصوص افزایش تعرفه آب بیان داشت: در سال جدید مصارف زیر الگوی مصرف در شهر سرخه پانزده متر مکعب است و در مورد مصارف زیر الگوی مصرف هفت درصد افزایش نرخ آب و در بالای الگوی مصرف شانزده درصد افزایش تعرفه درنظر گرفته شده است. همچنین در حوزه تعرفه آب روستایی در بخش خانگی پنجاه درصد تعرفه آب مرکز شهرستان است یعنی روستا‌های شهرستان سرخه پنجاه درصد تعرفه آب شور سرخه را پرداخت می‌کنند این افزایش کمی است و از مردم خواهشمندیم با پرداخت به موقع قبوض ما در ارائه خدمات دچار اختلال نکنند.
وی در خصوص پروژه انتقال آب، بخشی که در حوزه شهرستان سرخه می‌باشد اذعان داشت: این پروژه از جنب راهدارخانه گردنه بشم شروع می‌شود تا مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی منطقه آسیاب پنجم نقطه ورود آب به شهر سرخه است سی و هفت کیلومتر طول خط انتقال است و شش ایستگاه فشار شکن و مخزن بین راهی برای این پروژه پیش بینی شده است.
رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه با بیان اینکه در حال حاضر عملیات احداث مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی به پایان رسیده در مرحله تست و راه اندازی می‌باشد؛ افزود: بیست و سه کیلومتر خط لوله گذاری شده و حدود چهارده کیلومتر خط لوله‌ای باقیمانده است. پیمانکار مورد نظر در منطقه به صورت فعال مشغول به کار و در حال آماده کردن مسیر است.
فیض اضافه کرد: از هفته آینده عملیات لوله گذاری این چهارده کیلومتر باقی مانده هم آغاز خواهد شد. ان شاءالله سعی ما بر این است که ظرف یک ماه آینده عملیات احداث خط انتقال به اتمام برسد. در حال حاضر شش مخزن بین راهی در حال ساخت می‌باشد و هر کدام حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.
وی با اشاره به اینکه ما پروژه را در بخش شهرستان در تابستان جاری به اتمام خواهیم رساند گفت: در حوزه شهر تهران با اطلاعی که ازحوزه استان تهران داریم بخش‌هایی از پروژه انجام شده و بخش‌هایی هم در حال انجام است. تقریباً تا الان حدود ۲۰ میلیارد تومان در این پروژه کار شده و با و ان شاءالله با تخصیص اعتبار در سال جاری پروژه به سرانجام خواهد رسید.
رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: این پروژه پروژه کاملی است و تمام تلاش‌ها بر این است که در هفته دولت افتتاح شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار