خبرهای داغ:

شرق استان سمنان در مرحله تثبیت بیماری کرونا/عدم غفلت مردم از کرونا

معاون کل وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود توانستند که از مرحله بحران عبور کنند و اکنون در شرایط شیب نزولی و مرحله تثبیت قرار دارند.
کد خبر: ۹۲۳۹۱۲۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور معاون کل وزیر بهداشت برگزار شد.
در این جلسه دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گزارشی از وضعیت شهرستان‌های شاهرود و میامی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ارائه نمود.
دکتر ایرج حریرچی در این نشست با اشاره به اینکه به هر تقدیر این منطقه از کانون‌های اولیه با میزان ابتلای بالای کشور بود که با مدیریت عالی آقای دکتر رضا چمن و توانمندی علمی و اجرایی قابل تقدیر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود توانستند که از مرحله بحران عبور کنند و اکنون در شرایط شیب نزولی و مرحله تثبیت قرار دارند.
وی افزود: ابتکارات و توفیقات ارزشمند این دانشگاه در مدیریت این همه گیری باید مستند سازی و برای مقابله با بحران‌های مشابه در آینده مورد استفاده قرار گیرد.
دکتر حریرچی در پایان این نشست تاکید کرد: همچنان در جامعه باید حساسیت‌ها را حفظ کرد و مراقب باشیم که عادی سازی شرایط موجب غفلت مردم از رعایت اصول پیشگیری نگردد.
در این جلسه علاوه بر اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار